Jeg syntes den er kjekkÅh ikke sett tror jeggod?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syntes den er kjekkÅh ikke sett tror jeggod?
okiJeg syntes den er kjekksett den ett par ganger før
![]()
Blir fort sånn![]()
Hvordan potetgull har du?
Hehe deilig da![]()
Ja det var lenge! Nei, men han har hatt flere dager i det siste der han ikke sover på dagen (fordi han våkner litt sent). Så han var nok trøtt. I dag sov han heller ikke på dagen, og sovna fort når han ble lagt, så blir spennende i morgenoi hjelpe meg det var lenge. hehe. sovet lite nettene før eller noe?
Det wr nok herlig jaokiher står tv av i kveld faktisk og det vr faktisk litt deilig
Sender du ned hit etterpå?Imorra kommer vaskehjelpen...det trengs!
blir han ikke veldig grinete da når han ikke får hvilen på dagen? kanskje han slutter med den hvilen nå da?Ja det var lenge! Nei, men han har hatt flere dager i det siste der han ikke sover på dagen (fordi han våkner litt sent). Så han var nok trøtt. I dag sov han heller ikke på dagen, og sovna fort når han ble lagt, så blir spennende i morgenhehe
ja var stille og fredlig. trengte det tror jegDet wr nok herlig ja![]()
hehe jaSender du ned hit etterpå?hehe
Han ble bare veldig grinete rett før han sovnet. Nytter ikke få han til å sove kl12 når han våknet 9, og han kan ikke sove senere for da sovner han ikke på kvelden. Til vanlig trenger han den hvilen, men når han sover lenge blir ikke dagen så lang før leggetid så det går. Han trenger iallfall en hvil i bhg, men er ikke alltid han sovner der heller.blir han ikke veldig grinete da når han ikke får hvilen på dagen? kanskje han slutter med den hvilen nå da?
Skal dere være hjemme da?hehe japasset veldig greit med i morgen for da blir det fint til nyttårsaften
![]()
Skjønner hva du mener! Føler og at jeg er lei, men greier heller ikke la være!
Takkheihei. kjekt du er innom igjen. Julen har vært helt super her![]()
Åh, vet ikke om jeg greier å kjøre SÅ hard linje men..Nei det skal ikke være lettfra januar skal jeg kutte ned eller ikke innta unødvendig sukker xD ikke gods osv på 100 dager
Hehe
Når unger hører de kan sove lenge.. Da er det garantert at de våkner lenge før de har gjort på lenge![]()
Å det er typisk når minstemann ikke sovnet før nermere 2
Tror det er unødvendig å si men jeg er ett vandrende vrak i daghåper på litt søvn nå men mini ligger å styrer i senga :/
oki.Han ble bare veldig grinete rett før han sovnet. Nytter ikke få han til å sove kl12 når han våknet 9, og han kan ikke sove senere for da sovner han ikke på kvelden. Til vanlig trenger han den hvilen, men når han sover lenge blir ikke dagen så lang før leggetid så det går. Han trenger iallfall en hvil i bhg, men er ikke alltid han sovner der heller.
yes vi får gjesterSkal dere være hjemme da?