Skravletråd

oi hjelpe meg det var lenge. hehe. sovet lite nettene før eller noe?
Ja det var lenge! Nei, men han har hatt flere dager i det siste der han ikke sover på dagen (fordi han våkner litt sent). Så han var nok trøtt. I dag sov han heller ikke på dagen, og sovna fort når han ble lagt, så blir spennende i morgen:P hehe

Ja det var lenge! Nei, men han har hatt flere dager i det siste der han ikke sover på dagen (fordi han våkner litt sent). Så han var nok trøtt. I dag sov han heller ikke på dagen, og sovna fort når han ble lagt, så blir spennende i morgen:p hehe
blir han ikke veldig grinete da når han ikke får hvilen på dagen? kanskje han slutter med den hvilen nå da?

blir han ikke veldig grinete da når han ikke får hvilen på dagen? kanskje han slutter med den hvilen nå da?
Han ble bare veldig grinete rett før han sovnet. Nytter ikke få han til å sove kl12 når han våknet 9, og han kan ikke sove senere for da sovner han ikke på kvelden. Til vanlig trenger han den hvilen, men når han sover lenge blir ikke dagen så lang før leggetid så det går. Han trenger iallfall en hvil i bhg, men er ikke alltid han sovner der heller.

Nei det skal ikke være lett :p fra januar skal jeg kutte ned eller ikke innta unødvendig sukker xD ikke gods osv på 100 dager :) Hehe
Åh, vet ikke om jeg greier å kjøre SÅ hard linje men.. :P Er i hvert fall innstilt på å kutte drastisk ned!

Når unger hører de kan sove lenge.. Da er det garantert at de våkner lenge før de har gjort på lenge :o

Å det er typisk når minstemann ikke sovnet før nermere 2

Tror det er unødvendig å si men jeg er ett vandrende vrak i dag :o håper på litt søvn nå men mini ligger å styrer i senga :/

Når unger hører de kan sove lenge.. Da er det garantert at de våkner lenge før de har gjort på lenge :o

Å det er typisk når minstemann ikke sovnet før nermere 2

Tror det er unødvendig å si men jeg er ett vandrende vrak i dag :o håper på litt søvn nå men mini ligger å styrer i senga :/

Typisk! :-( her blir det nok en dag i tåka. Bare styr på nettene nå..

Han ble bare veldig grinete rett før han sovnet. Nytter ikke få han til å sove kl12 når han våknet 9, og han kan ikke sove senere for da sovner han ikke på kvelden. Til vanlig trenger han den hvilen, men når han sover lenge blir ikke dagen så lang før leggetid så det går. Han trenger iallfall en hvil i bhg, men er ikke alltid han sovner der heller.
oki.
Hvordan ble natten og hvor lenge sov han?

Back
Topp