Nakke koteletter med ris og soppstuing![]()
Så godt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nakke koteletter med ris og soppstuing![]()
Lage popcorn kanskje? Egentlig også lyst på sjokolade men det er tomthar Oreos da
![]()
Så kjekt med besøkJeg har hatt en venninne på besøk, kjempekoseligså har jeg henta storebror tidlig på SFO og han var med å hente lillegutt i Bhg, veldig stas
![]()
fikk i meg deilig middag til slutt. var jo i hjel sulten så ble 2 store posjoner!Håper du spiser nå![]()
hehe goodJarakk akkurat å spise middag før han våknet
![]()
hva er det nå da?hihiOh hentelapp![]()
![]()
hehe så herlig
Uffda, håper ting roer seg daDet er jo kjempegodt det da![]()
Ja bare bra herLitt sliten, har skjedd mye og har en sykdom som gjør at jeg ikke har så veldig mye å gå på før jeg blir sliten
Får besøk i dag også
Koselig. og snuppa har sovet veldig bra i det siste, det hjelper! Selv om hun kava fælt i går kveld.. men da hun endelig sovna sov hun godt
![]()
Har dere en fin jul?
Ja, det var litt kjedelig... hadde jeg hatt kvittering på varene hadde jeg hatt krav på å få tilbake det de var kjøpt for, men hadde jo ikke det så...Åh det var kjedelig!
Aldri bestille før bare kjøpt på meny men bestilte fra festutstyr.noHehe hvor kjøper du?
Popcorn hadde jeg lyst på i går. Nå har jeg lyst på potetgull !Lage popcorn kanskje? Egentlig også lyst på sjokolade men det er tomthar Oreos da
![]()
FiskebollerSå godt dahva blir det i morgen?
Det er greit detHva syns de om det?
Min syns det var greit, de hadde laget pizzamen han syns det er kjedelig at bestekompisen har fri..
Hehe herligfikk i meg deilig middag til slutt. var jo i hjel sulten så ble 2 store posjoner!
Garnhva er det nå da?hihi
Hehe deilig daPizzabakeren![]()
Blir fort sånnHar en pose potetgull som roper i skapet. Den ligger tynt an i kveld tror jeg...i morgen kommer søsters med kid å skal ligge over... Fare for at det blir noe godt da og! Huttetu...
Ja det var veldig kosSå kjekt med besøk![]()