Skravletråd

Lage popcorn kanskje? Egentlig også lyst på sjokolade men det er tomt :P har Oreos da :D

Har en pose potetgull som roper i skapet. Den ligger tynt an i kveld tror jeg... :-p i morgen kommer søsters med kid å skal ligge over... Fare for at det blir noe godt da og! Huttetu...

Det er jo kjempegodt det da :)
Ja bare bra her :) Litt sliten, har skjedd mye og har en sykdom som gjør at jeg ikke har så veldig mye å gå på før jeg blir sliten :) Får besøk i dag også :) Koselig. og snuppa har sovet veldig bra i det siste, det hjelper! Selv om hun kava fælt i går kveld.. men da hun endelig sovna sov hun godt :)

Har dere en fin jul?
Uffda, håper ting roer seg da:) så bra hun sover godt! Hun her har roet seg igjen ift sånn hun var forje uke, så det er veldig godt:)
Ja vi har en fin og koselig jul:) avslappet og rolig stort sett, med bare litt familieselskaper.

Storebror sov 15t i natt:o :D hehe. Sovna på fanget til mannen før halv 7, og våknet like før halv 10 i dag. Sprøtt!! Hehe. Da var vi andre oppe alt, siden jeg hadde time til ultralyd i dag. Sjekket nyrer og blære, og det viste at jeg hadde en del resturin som jeg regnet med. Han snakket dårlig norsk, så jeg vet ikke hva mer han tenkte. Godt fastlegen ville ha meg tilbake så jeg skjønner mer:P og blæra mi var visst unormalt stor:S

Har en pose potetgull som roper i skapet. Den ligger tynt an i kveld tror jeg... :-p i morgen kommer søsters med kid å skal ligge over... Fare for at det blir noe godt da og! Huttetu...
Blir fort sånn :P
Hvordan potetgull har du?

Back
Topp