Uffda, håper ting roer seg daså bra hun sover godt! Hun her har roet seg igjen ift sånn hun var forje uke, så det er veldig godt
Ja vi har en fin og koselig julavslappet og rolig stort sett, med bare litt familieselskaper.
Så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uffda, håper ting roer seg daså bra hun sover godt! Hun her har roet seg igjen ift sånn hun var forje uke, så det er veldig godt
Ja vi har en fin og koselig julavslappet og rolig stort sett, med bare litt familieselskaper.
Storebror sov 15t i natt![]()
hehe. Sovna på fanget til mannen før halv 7, og våknet like før halv 10 i dag. Sprøtt!! Hehe. Da var vi andre oppe alt, siden jeg hadde time til ultralyd i dag. Sjekket nyrer og blære, og det viste at jeg hadde en del resturin som jeg regnet med. Han snakket dårlig norsk, så jeg vet ikke hva mer han tenkte. Godt fastlegen ville ha meg tilbake så jeg skjønner mer
og blæra mi var visst unormalt stor:S
Skjønner det ja, kjedelig!Ja, det var litt kjedelig... hadde jeg hatt kvittering på varene hadde jeg hatt krav på å få tilbake det de var kjøpt for, men hadde jo ikke det så...
Aldri bestille før bare kjøpt på meny men bestilte fra festutstyr.no![]()
Hehe.. Hva er favoritten?Popcorn hadde jeg lyst på i går. Nå har jeg lyst på potetgull !
Det skulle vi hatt i gårFiskeboller![]()
Hehe håper det går fintDet er greit detmen får se hvor lenge de syntes det er OK
![]()
SørlandschipsHehe.. Hva er favoritten?
Hehe ja, det var ikke vane det altsåOi det var lenge! Skikkelig sovedyr du har der![]()
Hm har du vondt? Vet ikke hva som er galt?God bedring!!
HeheDet skulle vi hatt i går![]()
hehe jajaJa det var en meget spennende pakkevar jo bare noen garnnøster jo
håpet det var den puta jeg bestillte til mellomste jeg
![]()
åhh det er kjedeligSkulle bytte tre produkter på kid. Fikk beskjed om at de var sesong varer som nå var på salg, halv pris av halv pris!! Så fikk nesten ingenting igjen for dem. Dårlig når de er kjøpt på full pris.. så har tilgodelapp på Kid på 87 kr![]()
heihei. kjekt du er innom igjen. Julen har vært helt super herHei hei laidiesikke Vært her på en stund. Hvordan har julen Vært? Har Vært å feiret hos mine foreldre. Samboer m fam har reist tidligere tilbake. Imorgen reiser jeg og jenta hjem. Tilbake til en full leilighet :O godt det ikke er for mange dagene
men blir godt å komme hjem igjen.
oi hjelpe meg det var lenge. hehe. sovet lite nettene før eller noe?Storebror sov 15t i natt![]()
hehe. Sovna på fanget til mannen før halv 7, og våknet like før halv 10 i dag. Sprøtt!! Hehe. Da var vi andre oppe alt, siden jeg hadde time til ultralyd i dag. Sjekket nyrer og blære, og det viste at jeg hadde en del resturin som jeg regnet med. Han snakket dårlig norsk, så jeg vet ikke hva mer han tenkte. Godt fastlegen ville ha meg tilbake så jeg skjønner mer
og blæra mi var visst unormalt stor:S
Ser trollmannens læregutt på tvnGjør på nå da?hihi
Åh ikke sett tror jegSer trollmannens læregutt på tvnhar gitt mini litt mme å han sloknet
men våkner vell snart slik som han pleier
![]()