Skravletråd

Uffda, håper ting roer seg da:) så bra hun sover godt! Hun her har roet seg igjen ift sånn hun var forje uke, så det er veldig godt:)
Ja vi har en fin og koselig jul:) avslappet og rolig stort sett, med bare litt familieselskaper.

Så bra :) Mannen har fri og nå?

Storebror sov 15t i natt:o :D hehe. Sovna på fanget til mannen før halv 7, og våknet like før halv 10 i dag. Sprøtt!! Hehe. Da var vi andre oppe alt, siden jeg hadde time til ultralyd i dag. Sjekket nyrer og blære, og det viste at jeg hadde en del resturin som jeg regnet med. Han snakket dårlig norsk, så jeg vet ikke hva mer han tenkte. Godt fastlegen ville ha meg tilbake så jeg skjønner mer:P og blæra mi var visst unormalt stor:S

Oi det var lenge! Skikkelig sovedyr du har der :P

Hm har du vondt? Vet ikke hva som er galt? :o God bedring!!

Oi det var lenge! Skikkelig sovedyr du har der :P

Hm har du vondt? Vet ikke hva som er galt? :o God bedring!!
Hehe ja, det var ikke vane det altså:D hehe. Han sov ikke på dagen i går, så var rimelig gåen:P
Nei har ikke vondt, men jeg får liksom ikke tissa til det er tomt. Kan sitte kjempelenge og så kommer det litt og litt etter det har stoppet. Kan sitte i en eeevighet, og til slutt gidder jeg ikke mer. Så hadde håpa å få gjort noe med det.

Det skulle vi hatt i går :P
Hehe :) blir fort forandringer i planene :o
Nå snakker sambo om å kjøre en tur til skeidar i morgen å se på den TV benken vi Kansje skal ha. Å så utilregnelig vill barna seint hjem fra SFO. Så blir fort mulige endringer her å gitt :o hvertfall viss vi skal ha den.

Skulle bytte tre produkter på kid. Fikk beskjed om at de var sesong varer som nå var på salg, halv pris av halv pris!! Så fikk nesten ingenting igjen for dem. Dårlig når de er kjøpt på full pris.. så har tilgodelapp på Kid på 87 kr :D
åhh det er kjedelig

Hei hei laidies :) ikke Vært her på en stund. Hvordan har julen Vært? Har Vært å feiret hos mine foreldre. Samboer m fam har reist tidligere tilbake. Imorgen reiser jeg og jenta hjem. Tilbake til en full leilighet :O godt det ikke er for mange dagene:) men blir godt å komme hjem igjen.
heihei. kjekt du er innom igjen. Julen har vært helt super her:D

Storebror sov 15t i natt:eek: :D hehe. Sovna på fanget til mannen før halv 7, og våknet like før halv 10 i dag. Sprøtt!! Hehe. Da var vi andre oppe alt, siden jeg hadde time til ultralyd i dag. Sjekket nyrer og blære, og det viste at jeg hadde en del resturin som jeg regnet med. Han snakket dårlig norsk, så jeg vet ikke hva mer han tenkte. Godt fastlegen ville ha meg tilbake så jeg skjønner mer:p og blæra mi var visst unormalt stor:S
oi hjelpe meg det var lenge. hehe. sovet lite nettene før eller noe?

Tror faktisk jeg har fått gjort alt jeg skulle i dag...skulle vært ryddet litt mer, er vel det eneste...

Back
Topp