Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper også på noen timer til, hvis han sovnet igjenHer var det tull og gråt til ca 3. Mev sov til nå da, bare en matpause i 6tiaskifte bleie å sove litt til tror jeg.
Storebror sover også![]()
herlig daJa det har hanhelt frem til mandag
![]()
sent ja...håpe han tar seg en blund snart da. trøtt du da?Hehe
Joa, han sov godt når han endelig sovnet. Men la oss ikke før 3.. Mulig han sovner nå etter mat?
Hehe ja, det var ikke vane det altsåhehe. Han sov ikke på dagen i går, så var rimelig gåen
Nei har ikke vondt, men jeg får liksom ikke tissa til det er tomt. Kan sitte kjempelenge og så kommer det litt og litt etter det har stoppet. Kan sitte i en eeevighet, og til slutt gidder jeg ikke mer. Så hadde håpa å få gjort noe med det.
I natt våknet han en eller to ganger og hylte, men han sovner igjen så fort en av oss kommer innoki.
Hvordan ble natten og hvor lenge sov han?
oi hehe så deilig. her var det opp halv seksI natt våknet han en eller to ganger og hylte, men han sovner igjen så fort en av oss kommer innvåknet nå nettopp, nesten kl 10
hehe. Da sovna han ca kl 7 i går kveld. Sprøtt
![]()

God morgenGod morgen!
Merker jeg er sliten, ja. Sover litt lite - ironisk nok så har han sovnet og jeg sitter hersent ja...håpe han tar seg en blund snart da. trøtt du da?
God morkenGod morgen!
Ja det er kjempegodtherlig da![]()
Ja håper detSkjønner det ja![]()
Håper de finner ut av det så det blir orden på det![]()
ja blir ikke nok timer på deg da høres det ut som.Merker jeg er sliten, ja. Sover litt lite - ironisk nok så har han sovnet og jeg sitter her
Får se om jeg ikke får lurt inn en nap på dagtid før mannen skal ut
Jaoi hehe så deilig. her var det opp halv seks![]()
Ikke akkurat, nei. Men egen feil.. Har hendt at vi har lagt oss etter ham, for å se ferdig noe eller vente til maskinen er ferdig for å hente opp klær ><ja blir ikke nok timer på deg da høres det ut som.
høres lurt ut![]()
høres fint ut!Jaså da lå mini mellom oss fra halv 8 og til de andre sto opp. Jeg slapper av enda
Hehe, huff det var tidlig![]()