hm...trodde nesten det skulle være mer...såoverrasende lite i grunn. folk stresser med julegaver heller kanskje heheÅh hjelpes javar det mye folk i dag?
pleier å være kaos på slike dager
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hm...trodde nesten det skulle være mer...såoverrasende lite i grunn. folk stresser med julegaver heller kanskje heheÅh hjelpes javar det mye folk i dag?
pleier å være kaos på slike dager
![]()
hehe ja....Det var spennende de første minuttene![]()
Hehe ja det er jo det daJeg vetjeg er så lei av å være kvalm jeg, så etter graviditeten med guttungen har jeg kanskje vært full et par ganger. Blir så syyyykt dårlig, og det orker jeg ikke
haha. Men det er jo gøy og
![]()
Nei det er nok ikke lettfår se om vi prøver i kveld
han virker mer fornøyd i dag enn i går hvertfall så langt
![]()
Godt du fikk ha henne hele barndommen. Uff så grusomt det må ha vært, godt han ble bra igjen.
Ja det var nok ganske tøft. Broren var jo enda mindre også. Verste er at det antakeligvis er arvelig, da onkelen hans døde av samme, og en bror har fått detså jeg er livredd for både mannen og barna våre
![]()
Jo det kan godt være for var sinnsykt mye folk ute i dag allerede 13 min etter at de åpnethm...trodde nesten det skulle være mer...såoverrasende lite i grunn. folk stresser med julegaver heller kanskje hehe
Håper du får en rolig kveld dakjenner i kroppen jeg har lekt mye og opp og ned...haha
Hehe det var en rar kombo jaSå bra, kanskje det retter segher blir det havregrøt og munkholm til kvelds... Ikke den vanligste kombon men merker det hjelper på produksjonen
![]()
Hehe det var en rar kombo jamen så greit at det virker
her er det isvann å sjokolade
Ja jeg håper det men vi får senå sover han faktisk
![]()
ja tror nok det jaJo det kan godt være for var sinnsykt mye folk ute i dag allerede 13 min etter at de åpnet![]()
ser sånn utHåper du får en rolig kveld da![]()
Han våknet kjapt igjen her å :/ håper vi begge får en fin natt i nattFår bare ta det som det kommer...her soves det absolutt ikke ... Bare surking og kaving. Sovner ved puppen men våkner av ingenting... Bah...
Nei ikke kreft. Syns nesten det er verre, for det finnes ingen kur uansett, og man dør etter i beste fall noen få år.Uff det skjønner jeg! Er det kreft det også?
Uff så grusomtNei ikke kreft. Syns nesten det er verre, for det finnes ingen kur uansett, og man dør etter i beste fall noen få år.
HeheHehe ja det er jo det dajeg liker godt rødvin
men et glass eller to holder som regel hehe så slipper jeg å kjenne på det dagen etter
ikke drukket en dråpe siden før jeg ble gravid med lillegutt da! Det er jo faktisk 2,5 år siden. Hjelpes
![]()
Ja. De kan teste seg for å se om de har mulighet til å få det. Uaktuelt for mannen, det syns vi ikke noe om. Broren og søsteren har tatt testen, men skal foreløpig ikke vite. Gå å vente på en dødelig sykdom liksom.Uff så grusomt![]()
Hehe jajaHehejeg drikker i grunn bare på fest jeg
men har blitt lite de siste åra. Ja det er lenge siden
hehe
Skulle ønske jeg likte mer, for jeg liker verken øl eller vin. Er litt vanskelig i drikkeveien![]()