Skravletråd

Ja ganske:p men likevel like irriterende og skummelt å våkne uten at han er hjemme:( siste jeg sa til han da jeg slapp han av var "kom hjem da". Han har en tendens til å bli veeeldig full:p
ja såklart. ikke kjektdet.
Kun sett mannen her skikkelih full engang...og da klikka jeg i vinkel..så det har aldri skjedd siden hahah

Nå har jeg unna meg ett halvt pepsi max... Må ha noe koffein innabords.. Så får vi se hvordan tuppa tåler det... Ringte en kompis av mannen og lurte på om de kunne komme innom å hilse på. Jeg sa nei fordi jeg ikke orker! Så sier kompisen at de skal bare innom og blir ikke lenge fordi barna er syke...

Satan.. Hva er det med folk...?!

Her er det fast rutine å holde det gående til 2, i går var intet unntak.. Men når han først sovner, så sover han godt og det er jeg som må vekke han for mat. Å gi litt mme om kvelden høres ikke så dumt ut :)

Fikk anbefalt vørterøl for å få opp produksjonen - ikke største oppgangen, men pumpet 60ml i går ( mot 30-40 ellers).
Det liker jeg ikke :/
Men synte det var en bra oppgang da :)

Forstår jeg godt! Er akkurat samme her, og sånn var det med storesøster og.
Det viktigste er jo at baby blir fornøyd! Om det er med pupp, kombi flaske / pupp eller bare flaske får være opp til hver enkelt... Men forstår det ikke er kjekt om du har veldig lyst å kun amme.. Men ikke ta det som ett nederlag..
Det var sånn med de bedre mine å så jeg har vell egentlig ventet på det. Hva som gjør det det vet jeg ikke men alle tre har vert fornøyde til etter at de har blitt 1 mnd.
Tar det ikke så tungt siden jeg var innstille men klart jeg hadde håpet. Men det er som du sier det viktigste er at ungen får det han trenger :)

Nei heldigvis ikke:P det hadde jeg ikke godtatt så mye som han er borte fra før. Han har en greie for å hive innpå og ikke gi seg før på morgenen, så han er jo dausjuk etterpå:P lite hjelp i for å si det sånn:p

Hehe ja det skjønner jeg :P Skjønner ikke at de orker bøtte nedpå sånn, syns det er så fælt å være fyllesyk :P

Ja det forstår jeg. Skjønner ikke hvordan det går an å ikke ha mamma og pappa:( mannen mista pappaen da han var liten.
Hun døde for 2,5 år siden så fikk heldigvis ha henne en stund! Men var veldig syk de siste par årene. Pappa fikk kreft like etter mamma døde så det var tøft men heldigvis hadde han en type man kunne operere bort :)
Må være ille å miste en forelder som barn :(
Men klart, vi savner henne veldig! Noe helt spesielt med mammaen sin.. Har i alle fall vært det for meg.

Det var sånn med de bedre mine å så jeg har vell egentlig ventet på det. Hva som gjør det det vet jeg ikke men alle tre har vert fornøyde til etter at de har blitt 1 mnd.
Tar det ikke så tungt siden jeg var innstille men klart jeg hadde håpet. Men det er som du sier det viktigste er at ungen får det han trenger :)

Nei, vet ikke hva som gjør det her heller.. Men men, får bare prøve å se hvordan det går, og ha flaskene på lur..
Men er han mere matkrevende hele døgnet eller bare kveld/natt?

Nei, vet ikke hva som gjør det her heller.. Men men, får bare prøve å se hvordan det går, og ha flaskene på lur..
Men er han mere matkrevende hele døgnet eller bare kveld/natt?
Før trengte han bare en pupp om morgenen. Nå må han ha begge :/ samme på natt så er nesten som om melken bare forsvinner på en måte :/ men får prøve med ett måltid å se nå.

ja såklart. ikke kjektdet.
Kun sett mannen her skikkelih full engang...og da klikka jeg i vinkel..så det har aldri skjedd siden hahah
Haha, det har jeg sett litt for mange ganger:P vi ble jo sammen når vi var 15, og da var han ute hver eneste helg. Var i Roskilde første gang som 15 år han:o nå er det heldigvis ikke ofte han er ute, men han blir alltid veldig full:P
Hehe, var han ikke noe morsom da eller?

Back
Topp