Skravletråd

Jeg vet:o jeg er så lei av å være kvalm jeg, så etter graviditeten med guttungen har jeg kanskje vært full et par ganger. Blir så syyyykt dårlig, og det orker jeg ikke:P haha. Men det er jo gøy og:D
Hehe ja det er jo det da :P jeg liker godt rødvin :) men et glass eller to holder som regel hehe så slipper jeg å kjenne på det dagen etter :P ikke drukket en dråpe siden før jeg ble gravid med lillegutt da! Det er jo faktisk 2,5 år siden. Hjelpes :o

Godt du fikk ha henne hele barndommen. Uff så grusomt det må ha vært, godt han ble bra igjen.
Ja det var nok ganske tøft. Broren var jo enda mindre også. Verste er at det antakeligvis er arvelig, da onkelen hans døde av samme, og en bror har fått det:( så jeg er livredd for både mannen og barna våre:(

Uff det skjønner jeg! Er det kreft det også?

Så bra, kanskje det retter seg :-) her blir det havregrøt og munkholm til kvelds... Ikke den vanligste kombon men merker det hjelper på produksjonen :-)
Hehe det var en rar kombo ja :D men så greit at det virker :) her er det isvann å sjokolade :p
Ja jeg håper det men vi får se :) nå sover han faktisk :)

Hehe ja det er jo det da :P jeg liker godt rødvin :) men et glass eller to holder som regel hehe så slipper jeg å kjenne på det dagen etter :P ikke drukket en dråpe siden før jeg ble gravid med lillegutt da! Det er jo faktisk 2,5 år siden. Hjelpes :o
Hehe:) jeg drikker i grunn bare på fest jeg:P men har blitt lite de siste åra. Ja det er lenge siden:o hehe
Skulle ønske jeg likte mer, for jeg liker verken øl eller vin. Er litt vanskelig i drikkeveien:P

Kjenner jeg er irritert. Trodde liksom det var vår tur til å ha nyttårsaften, men så sier mannen plutselig at det ene paret bare har bestemt seg for at de skal ha det. Så da må vi dra med oss toåring pluss baby til dem, mens alle de andre kun har en toåring hver.

Hehe:) jeg drikker i grunn bare på fest jeg:P men har blitt lite de siste åra. Ja det er lenge siden:o hehe
Skulle ønske jeg likte mer, for jeg liker verken øl eller vin. Er litt vanskelig i drikkeveien:P
Hehe jaja :P kanskje du liker det bedre etterhvert :P

Back
Topp