Skravletråd

Nei vi bør Kansje stå opp å få eldste mann avgårde på SFO. Ikke så lyst å vekke han men :/ kan lage frokost i det minste. Jeg å mini er våkne :p

Hvordan gikk natten?

De høres veldig gode ut de kompressene :) så håper du får tak i :)

Nå var det morgen her men for første gang på lenge så føler jeg meg utvilt å klar for dagen :)

Natta har ikke vært så værst! Det som er dumt er at vi sovner på sofan.. Så der hat vi tilbringt natten :-p men sovet godt altså! Dere da? Så deilig, god følelse!

Natta har ikke vært så værst! Det som er dumt er at vi sovner på sofan.. Så der hat vi tilbringt natten :-p men sovet godt altså! Dere da? Så deilig, god følelse!
Hehe fort gjort :) bra du har sovet godt likevel :)

Han sovnet kvart på 12. Sov til 3 å så vider til 7 :D
Håper på en enda tidligere kveld i kveld :) hadde blitt det i går p hadde det ikke vert for de bleiene :p

Er kameraten til mannen, så føler liksom han må gjøre det i tilfelle. De hadde i fjor og et annet par året før. Så jeg har trodd i ett år at vi skulle ha i år. Men mannen ser ikke det store problemet som jeg gjør. Antakeligvis fordi det alltid er jeg som tar største ansvaret for ungene, og særlig minste. Evt blir vi bare hjemme alene. Jeg bare syns det er litt dårlig.

Skjønner det ja! Hvis det hadde vært her tror jeg at jeg hadde snakket med mannen og forklart hvordan jeg følte det og bedt han spørre de om ikke de kan være hos dere :)

Hehe fort gjort :) bra du har sovet godt likevel :)

Han sovnet kvart på 12. Sov til 3 å så vider til 7 :D
Håper på en enda tidligere kveld i kveld :) hadde blitt det i går p hadde det ikke vert for de bleiene :p

Begynte å bæsje så vannvittig mens vi amma før legge tid, 2 bleier å enooormt med luft.. Forstår ikke hvor det kommer fra alt... Så da ble det veldig seint.. Så må hun sovne på puppen før jeg kan legge og vips... Våkna i 5.30 tiden... Skal sies at klokka var nærmere 2 før det ble natta da.. Men så lenge vi sover begge to så er det jo greit.. Hun sover stille som en mus når hun får ligge på meg, så det er litt deilig!

Planer for dagen dere da?

Begynte å bæsje så vannvittig mens vi amma før legge tid, 2 bleier å enooormt med luft.. Forstår ikke hvor det kommer fra alt... Så da ble det veldig seint.. Så må hun sovne på puppen før jeg kan legge og vips... Våkna i 5.30 tiden... Skal sies at klokka var nærmere 2 før det ble natta da.. Men så lenge vi sover begge to så er det jo greit.. Hun sover stille som en mus når hun får ligge på meg, så det er litt deilig!

Så deilig med litt god søvn da :)

God morgen!

Her startet dagen med et brak, bokstavelig talt :P Tenkte jeg skulle være lur å bare svisje på en ny bleie i senga så vi kunne sove videre.. ehh.. Det gikk ikke så veldig bra ;) Akkurat i det bleia var vekk bæsja hun hehe :P Så da var det bare å stå opp for det var jo bæsj over alt.. Heldigvis lå hun på dyna si så det kom på den og henne (og meg :P) men ikke i vår seng *puhh*

Pleier legge håndkle under, men droppa det i dag.. Gjør ikke det igjen :P

God morgen!

Her startet dagen med et brak, bokstavelig talt :P Tenkte jeg skulle være lur å bare svisje på en ny bleie i senga så vi kunne sove videre.. ehh.. Det gikk ikke så veldig bra ;) Akkurat i det bleia var vekk bæsja hun hehe :P Så da var det bare å stå opp for det var jo bæsj over alt.. Heldigvis lå hun på dyna si så det kom på den og henne (og meg :P) men ikke i vår seng *puhh*

Pleier legge håndkle under, men droppa det i dag.. Gjør ikke det igjen :P
God morgen :)

Litt av en start på dagen dere har fått! Min har en tendens til å gjøre fra seg enten så snart bleia er av eller når han akkurat har fått ny - skifte i senga er uaktuelt her :P

Sovet godt?

God morgen!

Her startet dagen med et brak, bokstavelig talt :p Tenkte jeg skulle være lur å bare svisje på en ny bleie i senga så vi kunne sove videre.. ehh.. Det gikk ikke så veldig bra ;) Akkurat i det bleia var vekk bæsja hun hehe :p Så da var det bare å stå opp for det var jo bæsj over alt.. Heldigvis lå hun på dyna si så det kom på den og henne (og meg :p) men ikke i vår seng *puhh*

Pleier legge håndkle under, men droppa det i dag.. Gjør ikke det igjen :p
Hell i uhell :D her er hun heldigvis treg med alt sånt, men for sikkerhetsskyld er jeg lynrask :p

Bleiene var like her . Stakars han ble helt sjokka .
Uff håper ikke det blir så seint på dere i natt . Men godt at dere likevel sov godt :)

Har fått pakket inn en del gaver nå å vasket litt klær. Skal snart opp å handle litt å få kjøpt inn noen små haver til som plutselig måtte kjøpes :/ fikk telefon i går kveld om at eldste er invitert til bursdag i kveld :/ å så kom Ei venninne av jentungen med pakke til henne så da må jo hun å få :)

Du da?

God morgen :)

Litt av en start på dagen dere har fått! Min har en tendens til å gjøre fra seg enten så snart bleia er av eller når han akkurat har fått ny - skifte i senga er uaktuelt her :p

Sovet godt?

Hehe ja det ble litt pangstart, hadde tenkt å sove litt til :P Har skifta i senga mange ganger, pleier å legge håndkle under i tilfelle, men hun har aldri bæsja på det :P Typisk hun da gjorde det i dag når jeg droppa det :P Jaja :P

Forresten har jeg blitt tisset på for første gang. Av en jentebaby. Ingen spøk de heller altså :p lå på stellebordet og så..ja..!

Back
Topp