Nei vi bør Kansje stå opp å få eldste mann avgårde på SFO. Ikke så lyst å vekke han men :/ kan lage frokost i det minste. Jeg å mini er våkne 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk natten?
De høres veldig gode ut de kompresseneså håper du får tak i
![]()
Nå var det morgen her men for første gang på lenge så føler jeg meg utvilt å klar for dagen![]()
Hehe fort gjortNatta har ikke vært så værst! Det som er dumt er at vi sovner på sofan.. Så der hat vi tilbringt nattenmen sovet godt altså! Dere da? Så deilig, god følelse!
Hvem vetHar ikke truahehe
Er kameraten til mannen, så føler liksom han må gjøre det i tilfelle. De hadde i fjor og et annet par året før. Så jeg har trodd i ett år at vi skulle ha i år. Men mannen ser ikke det store problemet som jeg gjør. Antakeligvis fordi det alltid er jeg som tar største ansvaret for ungene, og særlig minste. Evt blir vi bare hjemme alene. Jeg bare syns det er litt dårlig.
God morgenNei vi bør Kansje stå opp å få eldste mann avgårde på SFO. Ikke så lyst å vekke han men :/ kan lage frokost i det minste. Jeg å mini er våkne![]()
Er de friske igjen nå?Nei vi bør Kansje stå opp å få eldste mann avgårde på SFO. Ikke så lyst å vekke han men :/ kan lage frokost i det minste. Jeg å mini er våkne![]()
Hehe fort gjortbra du har sovet godt likevel
Han sovnet kvart på 12. Sov til 3 å så vider til 7![]()
Håper på en enda tidligere kveld i kveldhadde blitt det i går p hadde det ikke vert for de bleiene
![]()
Så deilig med litt god søvn daBegynte å bæsje så vannvittig mens vi amma før legge tid, 2 bleier å enooormt med luft.. Forstår ikke hvor det kommer fra alt... Så da ble det veldig seint.. Så må hun sovne på puppen før jeg kan legge og vips... Våkna i 5.30 tiden... Skal sies at klokka var nærmere 2 før det ble natta da.. Men så lenge vi sover begge to så er det jo greit.. Hun sover stille som en mus når hun får ligge på meg, så det er litt deilig!
Planer for dagen dere da?
God morgenGod morgen!
Her startet dagen med et brak, bokstavelig taltTenkte jeg skulle være lur å bare svisje på en ny bleie i senga så vi kunne sove videre.. ehh.. Det gikk ikke så veldig bra
Akkurat i det bleia var vekk bæsja hun hehe
Så da var det bare å stå opp for det var jo bæsj over alt.. Heldigvis lå hun på dyna si så det kom på den og henne (og meg
) men ikke i vår seng *puhh*
Pleier legge håndkle under, men droppa det i dag.. Gjør ikke det igjen![]()
Ja en av deEr de friske igjen nå?![]()
Hell i uhellGod morgen!
Her startet dagen med et brak, bokstavelig taltTenkte jeg skulle være lur å bare svisje på en ny bleie i senga så vi kunne sove videre.. ehh.. Det gikk ikke så veldig bra
Akkurat i det bleia var vekk bæsja hun hehe
Så da var det bare å stå opp for det var jo bæsj over alt.. Heldigvis lå hun på dyna si så det kom på den og henne (og meg
) men ikke i vår seng *puhh*
Pleier legge håndkle under, men droppa det i dag.. Gjør ikke det igjen![]()
Bleiene var like her . Stakars han ble helt sjokka .Begynte å bæsje så vannvittig mens vi amma før legge tid, 2 bleier å enooormt med luft.. Forstår ikke hvor det kommer fra alt... Så da ble det veldig seint.. Så må hun sovne på puppen før jeg kan legge og vips... Våkna i 5.30 tiden... Skal sies at klokka var nærmere 2 før det ble natta da.. Men så lenge vi sover begge to så er det jo greit.. Hun sover stille som en mus når hun får ligge på meg, så det er litt deilig!
Planer for dagen dere da?
God morgen
Litt av en start på dagen dere har fått! Min har en tendens til å gjøre fra seg enten så snart bleia er av eller når han akkurat har fått ny - skifte i senga er uaktuelt her
Sovet godt?
Håper det går fint jaJa en av debare håper han ikke blir dårlig igjen av SFO og selskap i dag :/ men de skulle ha en rolig dag så satser på at alt går fint
skulle bake litt julekaker å se en julefilm
![]()