Skravletråd

Hehe ja det skjønner jeg :P Skjønner ikke at de orker bøtte nedpå sånn, syns det er så fælt å være fyllesyk :P
Jeg vet:o jeg er så lei av å være kvalm jeg, så etter graviditeten med guttungen har jeg kanskje vært full et par ganger. Blir så syyyykt dårlig, og det orker jeg ikke:P haha. Men det er jo gøy og:D

Hun døde for 2,5 år siden så fikk heldigvis ha henne en stund! Men var veldig syk de siste par årene. Pappa fikk kreft like etter mamma døde så det var tøft men heldigvis hadde han en type man kunne operere bort :)
Må være ille å miste en forelder som barn :(
Men klart, vi savner henne veldig! Noe helt spesielt med mammaen sin.. Har i alle fall vært det for meg.
Godt du fikk ha henne hele barndommen. Uff så grusomt det må ha vært, godt han ble bra igjen.
Ja det var nok ganske tøft. Broren var jo enda mindre også. Verste er at det antakeligvis er arvelig, da onkelen hans døde av samme, og en bror har fått det:( så jeg er livredd for både mannen og barna våre:(

Før trengte han bare en pupp om morgenen. Nå må han ha begge :/ samme på natt så er nesten som om melken bare forsvinner på en måte :/ men får prøve med ett måltid å se nå.

Høres veldig likt ut som her.. Du får bare prøve deg fram ja.. Håper dere finner ut av det så lillegutt blir fornøyd og mamman får sovet litt mer!

Haha, det har jeg sett litt for mange ganger:p vi ble jo sammen når vi var 15, og da var han ute hver eneste helg. Var i Roskilde første gang som 15 år han:eek: nå er det heldigvis ikke ofte han er ute, men han blir alltid veldig full:p
Hehe, var han ikke noe morsom da eller?
ikke så rart da . vi har vært sammen litt over 5år.
jada. stod å danset i bilveien når jeg skulle plukke han opp. rakk ikke til toalettet hjemme og pissa på gulvet:eek::hungover:

så ble dårlig med hånball her gitt...
en var det så spennende egentlig med så klar seier<?

Back
Topp