Skjønner det er kjedelig, men ikke se på det som nederlag om han trenger litt ekstraJa jeg tenker å det. For han virker ikke fornøyd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det er kjedelig, men ikke se på det som nederlag om han trenger litt ekstraJa jeg tenker å det. For han virker ikke fornøyd![]()
Jeg vetHehe ja det skjønner jegSkjønner ikke at de orker bøtte nedpå sånn, syns det er så fælt å være fyllesyk
![]()
Godt du fikk ha henne hele barndommen. Uff så grusomt det må ha vært, godt han ble bra igjen.Hun døde for 2,5 år siden så fikk heldigvis ha henne en stund! Men var veldig syk de siste par årene. Pappa fikk kreft like etter mamma døde så det var tøft men heldigvis hadde han en type man kunne operere bort![]()
Må være ille å miste en forelder som barn![]()
Men klart, vi savner henne veldig! Noe helt spesielt med mammaen sin.. Har i alle fall vært det for meg.
Før trengte han bare en pupp om morgenen. Nå må han ha begge :/ samme på natt så er nesten som om melken bare forsvinner på en måte :/ men får prøve med ett måltid å se nå.
Nei jeg har ikke tapt noeSkjønner det er kjedelig, men ikke se på det som nederlag om han trenger litt ekstraei venninne har ammet begge barna og kun gitt en flaske hver kveld. Resten ammet hun
![]()
Takk i like måteHøres veldig likt ut som her.. Du får bare prøve deg fram ja.. Håper dere finner ut av det så lillegutt blir fornøyd og mamman får sovet litt mer!
For en kamp daHeia Norge! Kos dere med kamp![]()
Takk i like måtegir du mme i tillegg?
![]()
Absolutt, du har vært kjempeflink uansettNei jeg har ikke tapt noejeg skal enda amme
å uansett så har jeg klart den første tiden
![]()
ikke så rart da . vi har vært sammen litt over 5år.Haha, det har jeg sett litt for mange gangervi ble jo sammen når vi var 15, og da var han ute hver eneste helg. Var i Roskilde første gang som 15 år han
nå er det heldigvis ikke ofte han er ute, men han blir alltid veldig full
Hehe, var han ikke noe morsom da eller?

Så braJupp, får ei flaske på kvelden om det bare er styr.. Orker ikke.. Gir 40 -60 ml etter amming.. Da sover hun ca 4 timer , kanskje litt mer.. Men da får jeg ammet ila natten mtp produksjon..
Absolutt, du har vært kjempeflink uansett![]()
Åh hjelpes ja4t på leos lekeland merkes!!
Det var spennende de første minutteneså ble dårlig med hånball her gitt...
en var det så spennende egentlig med så klar seier<?
Så brajeg håper på samme resultat her
![]()
Men når gir du flasken da?![]()
Nei det er nok ikke lett22-23 tiden.. Men vet jo aldri hvor utslått de blir og hvor mye de "tåler" av mme...men det finner man jo ut![]()