Skravletråd

Hehe jeg var rimelig sint også. Ble egentlig mer irritert når jeg til slutt fikk meld av moren, for da tenkte jeg "KLARER han ikke gjøre det selv":p men når han ringte kl 11 fikk jeg litt forståelse:p han kom ikke hjem sist han var ute heller skjønner du, og ikke hørte jeg noe heller. Så jeg begynner å bli relativt LEI:p
Det skjønner jeg ja!! Er han ofte ute da?

Koser seg han da <3
Vi bytta pupp :) sambo har laga toast og en kopp kaffe til meg, men frykter det blir kaldt før jeg får spist.. ;)
Så koselig. Min kom hjem 4 i natt, så han sover ennå.

Vasker pepperkakeformer :)

Hva er det her egentlig?

Vedlegg

• 1450614409300.jpg
    1450614409300.jpg
    89,6 KB · Visninger: 6
Åå, får håpe han ikke er dårlig når han våkner ;)

Har du bakt? Ikke gjort noe hjemme enda vi.. Bare pynta til advent.
Neida, han kjørte hjem og eneste han hadde drukket vært julebrus (han kunne ha overnattet der og tatt seg noen øl, men ser alle ble med tilbake) - men trøtt er han nok :P

Nja, ferdig driv fra ikea - teller det?

Ja han gjorde det:p sist kom han heller ikke hjem uten at jeg fikk beskjed. Da hadde han sovna og kameraten hadde sendt skyssen hans hjem igjen:eek: ble rimelig sur da, men på en måte var det jo ikke noe han fikk gjort noe med:p
neida var jo uskyldig da også han hehe

Neida, han kjørte hjem og eneste han hadde drukket vært julebrus (han kunne ha overnattet der og tatt seg noen øl, men ser alle ble med tilbake) - men trøtt er han nok :P

Nja, ferdig driv fra ikea - teller det?
Trøtt er lov :D

Alt teller ;) spent på hva som blir gjort her assa.. Har ikke henta eskene med pynt en gang. Ikke vaska (bare vanlig vask) og ikke bakt :P

Back
Topp