Skravletråd

God morgen :)

Sovet godt?
Her skal vi bake lussekatter litt senere,men forutsetter at kjøkkenet blir ryddet så vi har mer benplass. Kanskje det til og med blir pepperkaker 3 :)

Dere da?
Vil tro de er bedre nystekt, i Bhg er de ofte litt tørre :P smaken er jo veldig god :D

Kjøretur til Lyngdal idag. Ca 2,5t i bil. Blir spennende. Har pakket med alle flaskene, livredd for å gå tom for mat :p
Lykke til! Skjønner du er litt spent ja :) håper det går bra :) Lyngdal det er i nærheten av hytta vår det :D

God morgen :D

Vi skal ut å møte Olaf å Elsa fra frost :D Hehe spent på reaksjonen til midi når hun får se de :) hun vet nemlig ikke hva vi skal ;) så må vi finne noe garn til maxi som har fått dilla på å fingerhekkle å har brukt tre garn bare siden i går :p
Ellers så ser det ut til at mini er ferdig med økedøgn :) så han sover nå søtt :)

Hadde tenkt å bake lussekatter men dropper det i år rett å slett :p
Oi så gøy!! Hvor kan dere møte de? Håper det blir en bra dag :D

Fått ryddet en del, men vil fortsatt ikke kalle det ryddig :P :P

Får besøk om en time men har ei som sover på puppen så det får bare være :)

Ja :D jeg tror det blir helt supert for henne :D :D
Å så blir det ut å kjøpe garn p mere julelys å forhåpentligvis ett bæresjal så jeg kan få gjort noe de dagene mini bare vill henge på meg :/
Høres smart ut med sjal :) har aldri prøvd, men hun her er jo og limt på meg.. Men helst på en pupp da.. Hm hm

Back
Topp