Vil tro de er bedre nystekt, i Bhg er de ofte litt tørreGod morgen![]()
Sovet godt?
Her skal vi bake lussekatter litt senere,men forutsetter at kjøkkenet blir ryddet så vi har mer benplass. Kanskje det til og med blir pepperkaker 3![]()
Dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil tro de er bedre nystekt, i Bhg er de ofte litt tørreGod morgen![]()
Sovet godt?
Her skal vi bake lussekatter litt senere,men forutsetter at kjøkkenet blir ryddet så vi har mer benplass. Kanskje det til og med blir pepperkaker 3![]()
Dere da?
Lykke til! Skjønner du er litt spent jaKjøretur til Lyngdal idag. Ca 2,5t i bil. Blir spennende. Har pakket med alle flaskene, livredd for å gå tom for mat![]()
Oi så gøy!! Hvor kan dere møte de? Håper det blir en bra dagGod morgen![]()
Vi skal ut å møte Olaf å Elsa fra frostHehe spent på reaksjonen til midi når hun får se de
hun vet nemlig ikke hva vi skal
så må vi finne noe garn til maxi som har fått dilla på å fingerhekkle å har brukt tre garn bare siden i går
![]()
Ellers så ser det ut til at mini er ferdig med økedøgnså han sover nå søtt
Hadde tenkt å bake lussekatter men dropper det i år rett å slett![]()
Så skjønn! Link?
Oh digg! Cowboy-frokost heheEgg, bacon å bønner til frokost i dagsambos favoritt
![]()
Det er i nabokommunenOi så gøy!! Hvor kan dere møte de? Håper det blir en bra dag![]()
http://m.ebay.com/itm/40-35CM-Stuff...9872495?varId=650592611546&txnId=666842570025Så skjønn! Link?
Hehe samme sa sønnen i husOh digg! Cowboy-frokost hehe![]()
Ja det er godtSå deilig med litt voksentid på kvelden![]()
Lukter a av henne og, men storebror sine er jo dreeeeepenHehe vi har heller ikke bleiebøtte, syns ikke det lukter noe særlig ennå egentligmest litt surt
![]()
Så stas daDet er i nabokommunende kommer for å gi ut overraskelser på åpen søndag
![]()
![]()
Ja gleder meg litt til vi og kommer ditJa det er godt![]()
Hehe ja, her går de på lillegutt heldigvis i doLukter a av henne og, men storebror sine er jo dreeeeepen![]()
JaSå stas da![]()
Det får bare væreFår besøk om en time men har ei som sover på puppen så det får bare være![]()
Høres smart ut med sjalJajeg tror det blir helt supert for henne
![]()
![]()
Å så blir det ut å kjøpe garn p mere julelys å forhåpentligvis ett bæresjal så jeg kan få gjort noe de dagene mini bare vill henge på meg :/
Ja prøvde å la mannen ta henne litt men hun bare grein så.. Han har støvsugd og vaska gulv så det får holdeDet får bare væreheller litt rot en overtrøtt baby
![]()
Ja en trenger litt tid til å koble avJa gleder meg litt til vi og kommer dit![]()