Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tortillias på barna og meg, skjell på mannenlefse eller skjell dere bruker?
hahaha æsjLillesøster bæsja meg i handa i sta! hahamerka hun skulle til å bæsje for det kom ut bittelitt. Så sto jeg med akkurat for lang avstand til å få tak i papir. Tenkte i to sek om jeg skulle ta sjansen på å rekke å få tak i det, før jeg ga opp og tok handa under og da kom det
spesiell følelse
hehehe
hihi herligser hjemme alene 1 her hihi
Snakk om å være lei klesvask når en velger hånda fremfor håndklehahaha æsj![]()
fnisSnakk om å være lei klesvask når en velger hånda fremfor håndklehehe ble mindre gris da
![]()
Sett Tore på sporet, og så AdeleHva gjør dere i kveld?
Heiv det bare i søppelposer som hang ved siden av og fikk vaska henda godtfnis![]()
Been there, done thatLillesøster bæsja meg i handa i sta! hahamerka hun skulle til å bæsje for det kom ut bittelitt. Så sto jeg med akkurat for lang avstand til å få tak i papir. Tenkte i to sek om jeg skulle ta sjansen på å rekke å få tak i det, før jeg ga opp og tok handa under og da kom det
spesiell følelse
hehehe
Hva gjør dere i kveld?
Ønsker dere en god natthåper alle får en god natt![]()
Hehe ja da er det veldig forståeligBeen there, done thatmen vi var på besøk hos noen og det var for å unngå at han skulle bæsje ut håndkle jeg lånte
![]()
Nå er det stort sett mannen som har tatt klesvasken i det siste - men klær og håndklær med bæsj har blitt trenger og pene igjen heldigvis. Har ble en del grisHehe ja da er det veldig forståeligser på ene håndkle her hun har bæsjet på tidligere at det har blitt litt bleika akkurat der bæsjen var
er noe klin å få på tøyet
![]()
tortilla på meg og oliver J. og skjell på mannen og bonus.tortillias på barna og meg, skjell på mannendere da?
ja ser julefilm nesten hver dag nå vi hihihihi herligså kos med sånne filmer
heheKjører en update mens jeg ligger her som en Food dispenser![]()

God morgenGod morgen
Planer for dagen?