Haha, sååå typisk!Ble stressdusjingnår jeg trodde hun sov tungt nok så gjorde hun ikke det
begynte å hyle da jeg kom ut av dusjen så jeg fikk tørka mesteparten og så fort å gi henne mat
SÅ sov hun tungt i over 4timer. Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, sååå typisk!Ble stressdusjingnår jeg trodde hun sov tungt nok så gjorde hun ikke det
begynte å hyle da jeg kom ut av dusjen så jeg fikk tørka mesteparten og så fort å gi henne mat
SÅ sov hun tungt i over 4timer. Hehe
Samme her. Ofte derfor det ender i SamsovingVi legger junior samtidig som osstar vanligvis siste amminga på senga
![]()
JaHaha, sååå typisk!
HihiJaogså sovna hun jo på meg, så jeg ville ha litt kos så det tok lang tid før jeg fikk gress håret og smurt fjeset
![]()
Prøver å få han til å sove alene første økta sånn at jeg går noen timers god søvn. Så får det bli som det blir resten av nattaSamme her. Ofte derfor det ender i Samsoving
Det hadde i mitt tilfelle vert en fordelHihi ja tror det
Ulempen er at det er litt langt til nærmeste Cubus :/
Men det ga seg heldigvispleier bli dårligere og stige til kveld...![]()
Jeg bruker den fra saritasohhh så mye godt.
her har jeg laget meny for neste uke også
hvordan kager du indisk wraps...hva er i?
JaJeg tror nok kanskje det...mener det er opp til 92 så er barn fra98
Legger meg samtidig son hanLegger dere de små før dere legger dere?
Hehe, ja det er farlig med nettbutikkDet hadde i mitt tilfelle vert en fordelmen de har nettbutikk
![]()
Hehe nei ikke jeg hellerHihimå jo kose litt å <3 Jeg har ikke hatt tid til å smøre inn kroppen med body lotion siden jeg ble mamma..
Gjør det når det er mulig.. Men ofte blir han så våken og oppspilt av bleiebyttet at han bare gråter når vi legger ham ned. Så blitt lettere å gi ham mat i senga og la ham sovne med oss - kunne sikkert prøvd å flytte ham etterpå, men forutsetter at jeg er våken da..Prøver å få han til å sove alene første økta sånn at jeg går noen timers god søvn. Så får det bli som det blir resten av natta![]()
Det er santskjønner det blir slitsomt ja...men godt hun sover så lenge når hun først sovner da
Det er så godtdet har vi hatt også namme
Det er godt å høreMen det ga seg heldigvisså jeg vill tro det er over
![]()
mye godt de.Jeg bruker den fra saritaser veldig godt å enkelt
![]()
hehe ja blir jo en stund siden daJamener p det
men lenge siden jeg hadde barn i den str
her er vi på 122/128 å 152 nå
grøss
lefse eller skjell dere bruker?Det er så godt![]()