Ja å det er så kjapt å levere dit :/ er sånn kontainer rett borti herVeldig greit det da![]()
Er nok mange som trenger i disse dager :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja å det er så kjapt å levere dit :/ er sånn kontainer rett borti herVeldig greit det da![]()
Den er mye bedre enn i gårHm snodighvordan er puppen?
HerligAh sulten! Nå blir det taco![]()
Så koseligDa har vi hatt koselig besøk av bestevenninnen min m familiehennes er straks 3 mnd gammel - morsomt å se hvordan de vokser
![]()
Looney tunes er fantastiskJeg bør ikke nærme meg Cubusjeg handler noe det hver gang
hjelpes
![]()
Neida jeg er ikke hekta på looney haha![]()
Ikke santLooney tunes er fantastiskikke spesielt den med Taz
![]()
Hadde helt dilla på Taz i ungdomstiden - skal ikke se bort ifra at jeg lurer meg inn på Cubus snartIkke santklarer jo ikke å gå forbi
![]()
Skikkelig fin i alle fall! Er den liten bestiller jeg en tilHåper det![]()
HeheJeg har bare tenk tanken. Men det lønner seg ikke for da begynner mini å gråteså jeg får heller ta det på dagtid
![]()
Ja det er det nokJa å det er så kjapt å levere dit :/ er sånn kontainer rett borti her![]()
Er nok mange som trenger i disse dager :/
Det var braDen er mye bedre enn i gårmerker bare litt vis jeg trykker litt hardt på den
![]()
Krøpet inn i ull å fleece igjen nådet hjelper litt
![]()
Det hørtes også veldig godt utHerligkos dere
vi hadde litt rester fra i går så jeg laget tacosnurrer
brukte kjøttdeigen, salsa, creme fraiche, mais å så knuste jeg nachos chips å hadde i fyllet å
kjempe godt
![]()
Håper dere slipper det!Heheher har hun sovet hele dagen. Nå sover hun i vippestolen, satt henne der da vi spiste og hun sovna! Det har aldri skjedd før.. Litt redd hun har planer om å være våken hele natta da
![]()
![]()
Så koseligDa har vi hatt koselig besøk av bestevenninnen min m familiehennes er straks 3 mnd gammel - morsomt å se hvordan de vokser
![]()
Hehe det må du daHadde helt dilla på Taz i ungdomstiden - skal ikke se bort ifra at jeg lurer meg inn på Cubus snart![]()
Uff håper hun sover fint hele natten åHeheher har hun sovet hele dagen. Nå sover hun i vippestolen, satt henne der da vi spiste og hun sovna! Det har aldri skjedd før.. Litt redd hun har planer om å være våken hele natta da
![]()
![]()
Håper detDet var bratipp topp i morgen kan vi håpe
![]()
Hihi ja tror detHehe det må du da![]()