Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
Planer for dagen?
Lykke til å god turKjøretur til Lyngdal idag. Ca 2,5t i bil. Blir spennende. Har pakket med alle flaskene, livredd for å gå tom for mat![]()
Tror ikke jeg kommer lenger jeg hellerDere til ligger i alle fall opp mot tusen innlegg- tviler at jeg kommer meg forbi 1500...
Det er fast frokost når vi er på hyttaEgg, bacon å bønner til frokost i dagsambos favoritt
![]()
God tur! Det går sikkert helt fintKjøretur til Lyngdal idag. Ca 2,5t i bil. Blir spennende. Har pakket med alle flaskene, livredd for å gå tom for mat![]()
God morgenGod morgen
Planer for dagen?
Hehe - joda r nok enklere å finne tid til å sitte her som gravid enn som mamma til en pitte liten enTror ikke jeg kommer lenger jeg hellerhvertfall ikke 3000
det var så lett før
![]()
Ååh aristokattene er absolutt blant mine Disney topp 3Sitter å koser oss med aristoksttene på morgenkvistenikke feil selv om senga egentlig frister ganske mye
![]()
Håper alle får en fin dag![]()
Så deilig med litt voksentid på kveldenSett Tore på sporet, og så Adelesyns hun er veldig flink, også er hun jo kjempemorsom
nå er det natta. Begge barna har sovet en stund på soverommene, så vi har fått voksenkveld
flydd inn til minste for sutt en periode da men
![]()
Hehe vi har heller ikke bleiebøtte, syns ikke det lukter noe særlig ennå egentligHeiv det bare i søppelposer som hang ved siden av og fikk vaska henda godtvi droppa bleiebøtte denne gangen, så bruker bare de lilla posene som vi hiver ut så fort det er bæsj
![]()
Takk den ble veldig bra, hvordan har dere sovet?Her har plutt sovnet og vi ser siste sesong av top gear
Ønsker dere en god natt![]()
Helt enigHehe - joda r nok enklere å finne tid til å sitte her som gravid enn som mamma til en pitte liten en![]()
Synes vi gjør det bra mtp omstendighetene![]()
Ja den er herligÅåh aristokattene er absolutt blant mine Disney topp 3elsker introsangen
Det er så kos!!ja ser julefilm nesten hver dag nå vi hihi
Hei! Har stått opp, dusja, spist og nå sover lilleguttGod morgen
Planer for dagen?