Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så heldige dere erHehe ja, her går de på lillegutt heldigvis i do![]()
Det er veldig godt jaJa en trenger litt tid til å koble av![]()
Jaa, det er godtDet er veldig godt jaligge i fanget til mannen på sofaen
det savner jeg
![]()
Ååå ja det er fantastiskOg bli koset på ryggenhihi
![]()
Hihi nei men det kommer nokÅå så heldige dere eri det siste har jeg lagt merke til at han bæsjer så vi løper inn på do, men da er han jo ferdig
hehe. Ikke klar enda med andre ord
Ja det er fantastiskÅåå ja det er fantastiskmannen tror jeg er verdens beste til å kile og massere på ryggen min, det er SÅ godt
![]()
Så bra, da er han flinkHihi nei men det kommer nokhan her tisser og bæsjer hver morgen på do. Setter han der når han står opp. Resten av dagen er vi ikke så flinke så kommer i bleia altså men bruker tøybleier så vipper bæsjen i do.
Vår samme jeg kom frem til i går for vi fikk besøkFår besøk om en time men har ei som sover på puppen så det får bare være![]()
Sov veldig godt egentlig. Lille sov fra 22 til 2, fikk pupp og flaske for ham selv videre til kl 7 :OTakk den ble veldig bra, hvordan har dere sovet?
De så jo kjempekule ut!
Nei jeg håper ikke detVår samme jeg kom frem til i går for vi fikk besøkfolk forventer vel ikke at det skal se spotless ut hos folk som akkurat har fått baby uansett
![]()
Høres jo kjempebra utSov veldig godt egentlig. Lille sov fra 22 til 2, fikk pupp og flaske for ham selv videre til kl 7 :O
Hadde satt på alarm for å måtte men vi sov visst begge igjennom den...
Planen er laks, men mannen snakker om hamburgerVært så fokusert på besøket så har glemt å tenke på middag! Hva skal dere ha?
Joa, men bør vel være flinkere til å vekke for mat?Høres jo kjempebra ut![]()
Planen er laks, men mannen snakker om hamburger![]()
Joa, men bør vel være flinkere til å vekke for mat?
Hvordan var det med besøk?