Ja det er kjedelig, han blir så rastløsSkjønner det ja! Kjedelig når man er i form igjenhar du mannen hjemme?
Ja han er hjemme heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er kjedelig, han blir så rastløsSkjønner det ja! Kjedelig når man er i form igjenhar du mannen hjemme?
Det er ikke feilLuksus på a mor i dagjeg sitter med farge i håret mens frisøren går og bysser lillegutt
![]()
Sjønner godt han er lei ja :/Ja det er ikke lange stunda det er snakk om. Får tenke litt på dethan går nesten på veggen her hjemme, også er set jo helg så da blir det enda fler dager
og dårlig vær ute med sterk vind så kan liksom ikke ut heller
![]()
Tenker på 3 mars men får ikke svar på om det passer for alle :/Så gøy! Fått dato for dåpen?
Mor harDere som skal ha dåp, har dere snakket med kirka?
Frisøren er ei venninne daIkke dårligfrisør høres ikke feil ut egentlig ^^
Hehe, var det samme heroohh diggjeg må prøve få time til uken. lekker ettervekst her
![]()
Takk, det var superdiggOi så herligkos deg
![]()
AnbefalesDet er ikke feil![]()
da ville jeg levert etter frokost i morgen om formen er like bra.Leveres han etter frokost er det snakk om et par timer ifra bare. Og han var jo som sagt i veldig god form i hele går, bare at han plutselig spydde en gang i går. Han er i helt fin form nå, så for at vi ikke skulle bli sprø alle sammen tok mannen med seg han for å vaske bilendårlig vær og så kan ikke ut heller, kraftig vind og regn
![]()
ja det kan du jo da. hvor langt til helsestasjonen da?Lurer på om jeg skal inn på helsestasjonen p få veid å målt mini i morgen
Så nysgjerrig på hvor stor han har blitt![]()
Ja det vill jeg troAnbefales![]()
ja herlig. må ringe i morgen å høre om de har noe time til meg. ka farge har du på håret?Hehe, var det samme hergreit å få stæsja seg opp før jul
![]()
Nei det er ikke langtja det kan du jo da. hvor langt til helsestasjonen da?
hva tror du han veier nå?hihi
ahhh så greit daNei det er ikke langtbare noen få min i bil
Han er hvertfall 4500 håper jeg![]()
Koseligflere hentelapper hehe julegaver fra famiie fra østlandet meste regner jeg med