Skravletråd

Skal prøve å få mini til å sovne før i kveld. Altså bare med p prøve å legge han før. For de siste nettene har han ikke sovnet før kl 1:o å det begynner p bli fryktelig seint :o
Det er sent ja! Håper det funker å legge han før :)
Siste to dagene har hun her lagt seg halv 12, syns det er sent jeg :o

da ville jeg levert etter frokost i morgen om formen er like bra.
spiser han noe da?
Ja lurer på det altså. Ja han har spist bra siden middag i går:) spiste lite frem til middag, men så løsna det bra:) og spist som vanlig i dag. Og ikke hatt noe vondt i magen siden før middag i går iallfall, så det er godt:) var ikke noe diaré heller, bare oppkast.

Så bra du får hjelp da :)
Ja det hjelper veldig:) nå har de vært ute å henta et juletre til å ha lys på ute, så har jeg fått vaska med klor på omtrent alt inne:P hvordan gjør man med lekene? Jeg dro kluten over omtrent alt, til og med duplo:P hehe. Begynner å nærme seg med å få vaska alt av klær og som har vært i kontakt med det. Nå er sofatrekk til to puter i maskina, var de som fikk første oppkastet.

Ja lurer på det altså. Ja han har spist bra siden middag i går:) spiste lite frem til middag, men så løsna det bra:) og spist som vanlig i dag. Og ikke hatt noe vondt i magen siden før middag i går iallfall, så det er godt:) var ikke noe diaré heller, bare oppkast.
skjønner:) send han avgårde du;):)

Back
Topp