Fornøyd da?fått 3 smakebiter alt. legger ut på bloggen dems
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd da?fått 3 smakebiter alt. legger ut på bloggen dems
Nope har ikke gjort noe med det ennåskal ikke ha får i mars,evt. tidlig april så nei. når skal dere ha?
klarer ikke bestemme oss for når...så mye som skjer i mars egentlig
ja veldigKoselig![]()
ja kunne ikke vært mer fornøydFornøyd da?![]()
Så bra du får hjelp daJa det er kjedelig, han blir så rastløsog hele tiden "jeg klaaaarer ikkeeeee" mens han leker
Ja han er hjemme heldigvis![]()
nei, husker ærligtalt ikke hvor lenge i forveien jeg fiksa sist jegNope har ikke gjort noe med det ennå![]()
Så greitMor harhehe hun bor der å stakk innom kirkekontoret for å høre om datoer bare
![]()
Hihi ja det er gøy å følge medLurer på om jeg skal inn på helsestasjonen p få veid å målt mini i morgen![]()
Så nysgjerrig på hvor stor han har blitt![]()
Det er sent ja! Håper det funker å legge han førSkal prøve å få mini til å sovne før i kveld. Altså bare med p prøve å legge han før. For de siste nettene har han ikke sovnet før kl 1å det begynner p bli fryktelig seint
![]()
Litt misunnelig, håret mitt er så langt nå, vil gjerne gi bort littTakk, det var superdigg![]()
Hehe så søtt3 unger er på ett rom å leker. Å feber forbausende stillede leker mor, far å barn. Hører de snakker men det er alt
så kos
2 1 klassinger å ei barnehage jente
![]()
Så herligja kunne ikke vært mer fornøyd![]()
Ikke jeg hellernei, husker ærligtalt ikke hvor lenge i forveien jeg fiksa sist jeg
Ja lurer på det altså. Ja han har spist bra siden middag i gårda ville jeg levert etter frokost i morgen om formen er like bra.
spiser han noe da?
Koselig å være mor til 3 daOliver J. og mannen hentet bonus hos moren hans og kjørte han på svømming. Så de henger på nærmeste senter til bonus er ferdig. fikk bilde nå, de hadde kjøpt soft isFør hele gjengen kommer her og da er jeg mor til 3 i 10 dager hehe
Ja det hjelper veldigSå bra du får hjelp da![]()
hehe jajaIkke jeg heller![]()
Er ikke lett å komme påSå greitmå surre meg til å gjøre det selv også
![]()
skjønnerJa lurer på det altså. Ja han har spist bra siden middag i gårspiste lite frem til middag, men så løsna det bra
og spist som vanlig i dag. Og ikke hatt noe vondt i magen siden før middag i går iallfall, så det er godt
var ikke noe diaré heller, bare oppkast.
Jeg skal den 16 men så sykt nysgjerrigHihi ja det er gøy å følge medskal 17. så troooor jeg venter til da
![]()