Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja det er detDet er sent ja! Håper det funker å legge han før
Siste to dagene har hun her lagt seg halv 12, syns det er sent jeg![]()
Neijaaaikke feil det eller hur
![]()
Det virker som de er det jaHehe så søttkanskje de er inspirert av Torbjørn
![]()
Uff og æsjJa det hjelper veldignå har de vært ute å henta et juletre til å ha lys på ute, så har jeg fått vaska med klor på omtrent alt inne
hvordan gjør man med lekene? Jeg dro kluten over omtrent alt, til og med duplo
hehe. Begynner å nærme seg med å få vaska alt av klær og som har vært i kontakt med det. Nå er sofatrekk til to puter i maskina, var de som fikk første oppkastet.
Hihi skjønner det altsåJeg skal den 16 men så sykt nysgjerrighehe
Håper detUff ja det er detså håper han vill spille på lag i kveld
Nei heldigvis ikke, er bare jeg som er hysterisk kanskjeUff og æsjvar det noen leker som ble spydd på? Deilig jobb..
![]()
Åh aner ikke hva jeg har, får ikke til å sjekke fra mobil623 innlegg bare![]()
Ja ser an i morgen tenker jegskjønnersend han avgårde du
![]()
Hehe urk urk.. Det ekleste er klumpene..Nei heldigvis ikke, er bare jeg som er hysterisk kanskjehan har jo hender i munn og så på leker hele tiden
hadde han spydd på det hadde jeg hivd det
men spydde på to tykke tepper, sofaen og i egen seng og sengetøy. Det var verste jobben å ta
haha. Så skal jeg kjøre rens på både oppvaskmaskin og vaskemaskin tror jeg. Nå er det gutten selv som er i badet
hihi.
Så braEr helt overraska over av at jeg enda ikke merker tegn på omgangssykeguttungen er ferdig og ingen andre er foreløpig blitt syke
![]()
711 har duÅh aner ikke hva jeg har, får ikke til å sjekke fra mobil![]()
Så greitEr helt overraska over av at jeg enda ikke merker tegn på omgangssykeguttungen er ferdig og ingen andre er foreløpig blitt syke
![]()
Usj jaHehe urk urk.. Det ekleste er klumpene..eldste spydde ned den ene kontrollen til Playstation
den døde
![]()
Oh takk711 har du![]()
Oi!!Åh vips der har jeg ikke mindre enn 6! Barn her![]()