Skravletråd

Ja det hjelper veldig:) nå har de vært ute å henta et juletre til å ha lys på ute, så har jeg fått vaska med klor på omtrent alt inne:P hvordan gjør man med lekene? Jeg dro kluten over omtrent alt, til og med duplo:P hehe. Begynner å nærme seg med å få vaska alt av klær og som har vært i kontakt med det. Nå er sofatrekk til to puter i maskina, var de som fikk første oppkastet.
Uff og æsj :P var det noen leker som ble spydd på? Deilig jobb.. :o

Uff og æsj :P var det noen leker som ble spydd på? Deilig jobb.. :o
Nei heldigvis ikke, er bare jeg som er hysterisk kanskje:P han har jo hender i munn og så på leker hele tiden:P hadde han spydd på det hadde jeg hivd det:P men spydde på to tykke tepper, sofaen og i egen seng og sengetøy. Det var verste jobben å ta:P haha. Så skal jeg kjøre rens på både oppvaskmaskin og vaskemaskin tror jeg. Nå er det gutten selv som er i badet:P hihi.

Er helt overraska over av at jeg enda ikke merker tegn på omgangssyke:o guttungen er ferdig og ingen andre er foreløpig blitt syke:D

Nei heldigvis ikke, er bare jeg som er hysterisk kanskje:P han har jo hender i munn og så på leker hele tiden:P hadde han spydd på det hadde jeg hivd det:P men spydde på to tykke tepper, sofaen og i egen seng og sengetøy. Det var verste jobben å ta:P haha. Så skal jeg kjøre rens på både oppvaskmaskin og vaskemaskin tror jeg. Nå er det gutten selv som er i badet:P hihi.
Hehe urk urk.. Det ekleste er klumpene..:o eldste spydde ned den ene kontrollen til Playstation :P den døde :P

Hehe urk urk.. Det ekleste er klumpene..:o eldste spydde ned den ene kontrollen til Playstation :P den døde :P
Usj ja:o han hadde spist litt bacon og mye yoghurtdrikk, så første lukta j*****!! Og så hadde han spist mandarin, kom jo nesten hele båter opp igjen:o
Haha ja den fortjente nok å finne veien til søpla da:p

Back
Topp