Så gøy! Hvor lenge til dere får se?Snuppa var eksemplarisk hos fotograf så det gikk jaggu unnaSpent på bildene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Hvor lenge til dere får se?Snuppa var eksemplarisk hos fotograf så det gikk jaggu unnaSpent på bildene
![]()
Uff stakar, håper det hjelper med ny lampeEldste slet i natt, lyset har gått på rommet og vi klarer ikke å skifte lyspærene på lampa (seriøst! Får dem ikke ut. Spotlight og pærene sitter dønn fast, andre har forsøkt før oss..), og lampa gikk 15 min før sengetid i går! Krise! Fant frem lommelykt og nattlampa som hun ikke godtar, hun er nemlig mørkredd. Veldig altså! Hun la seg til slutt da vi satte inn en bordlampe. Men turte ikke å ha den på hele natten og ledning osv. Så min natt bestod i å gå inn der ørten ganger og roe ned toåringen som hylte hysterisk. Jeg ga henne nattlampa (til å ha i senga) og hun roet seg. Etter noen timer var det påan igjen. Og hun nekter å sove med mamma, da skal hun leke. Puhhh... Skal få satt opp en annen vegglampe idag, håper det hjelper.
Hørtes kjent utEndelig sovnet han i babynestet - da var det å få gjort det som må til (likevel mer fristende å sitte her)![]()
Så gøy! Fått dato for dåpen?Fikk dåpskjolen i dag![]()
Hadde holdt hjemme, de sier 48t fra siste oppkast. Skjønner det er kjedelig for han men jeg hadde ikke villet mine unger skulle blitt smittet fordi noen sendte for tidlig! Selv om det bare er snakk om noen timer så ville jeg ikke gjort det og håpet andre ikke gjorde det hellerToåringen kasta opp tre ganger til sammen, siste gang på formiddagen i går. Har vært helt topp form etter siste oppkast. Bør han holdes hjemme i morgen også? Han kjeeeeder segmen jeg vil jo ikke smitte andre.
Oi så herligLuksus på a mor i dagjeg sitter med farge i håret mens frisøren går og bysser lillegutt
![]()
Varte i 10min kanskje - rakk å ta ut papp og søppel bare :/Hørtes kjent ut![]()
Jaja.. Mer enn ingentingVarte i 10min kanskje - rakk å ta ut papp og søppel bare :/
mange timer blir det da?Er det jeg lurer litt på. Det er jo ikke langt ifra 48 timer, men siden det ikke er akkurat så vet jeg ikke:-/ han blir sprø av å bare være hjemme og inne![]()
flere hentelapper hehe julegaver fra famiie fra østlandet meste regner jeg medFikk dere noe gøy?
fått 3 smakebiter alt. legger ut på bloggen demsSå gøy! Hvor lenge til dere får se?
skal ikke ha får i mars,evt. tidlig april så nei. når skal dere ha?Dere som skal ha dåp, har dere snakket med kirka?
ahhh her i dag og...bonus på svømmingTorsdager blir alltid så stress med middag og fotball![]()
Ja det er sant det. Han virket egentlig i toppform igjen i hele går før det plutselig kom en runde til, så vet ikke om det bare var magen som reagerte på mat eller hva det var.Hadde holdt hjemme, de sier 48t fra siste oppkast. Skjønner det er kjedelig for han men jeg hadde ikke villet mine unger skulle blitt smittet fordi noen sendte for tidlig! Selv om det bare er snakk om noen timer så ville jeg ikke gjort det og håpet andre ikke gjorde det heller![]()
Leveres han etter frokost er det snakk om et par timer ifra bare. Og han var jo som sagt i veldig god form i hele går, bare at han plutselig spydde en gang i går. Han er i helt fin form nå, så for at vi ikke skulle bli sprø alle sammen tok mannen med seg han for å vaske bilenmange timer blir det da?
Jeg ville sett han an i natt og på morgenkvisten. ikke spy til da heller så ville jeg sendt han om det ikke viker veldig mye fra 48t da. men er det mange færre er jeg helt enig med fride