Han virker helt frisk i daghuff da...hvoran er han i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han virker helt frisk i daghuff da...hvoran er han i dag?
Uff stakarsEldste slet i natt, lyset har gått på rommet og vi klarer ikke å skifte lyspærene på lampa (seriøst! Får dem ikke ut. Spotlight og pærene sitter dønn fast, andre har forsøkt før oss..), og lampa gikk 15 min før sengetid i går! Krise! Fant frem lommelykt og nattlampa som hun ikke godtar, hun er nemlig mørkredd. Veldig altså! Hun la seg til slutt da vi satte inn en bordlampe. Men turte ikke å ha den på hele natten og ledning osv. Så min natt bestod i å gå inn der ørten ganger og roe ned toåringen som hylte hysterisk. Jeg ga henne nattlampa (til å ha i senga) og hun roet seg. Etter noen timer var det påan igjen. Og hun nekter å sove med mamma, da skal hun leke. Puhhh... Skal få satt opp en annen vegglampe idag, håper det hjelper.
Ja, det var krise. Hun tror på "busemannen" nemligUff stakarshåper det hjelper

Hun kaller Supermann for Busemannen, så vet ikke helt hva hun forventer gjemmer seg i mørket heller
Ja, det var krise. Hun tror på "busemannen" nemligHun kaller Supermann for Busemannen, så vet ikke helt hva hun forventer gjemmer seg i mørket heller
![]()
Det heter vell 48 timer men det blir jo nesten det i morgen da? Eller?Toåringen kasta opp tre ganger til sammen, siste gang på formiddagen i går. Har vært helt topp form etter siste oppkast. Bør han holdes hjemme i morgen også? Han kjeeeeder segmen jeg vil jo ikke smitte andre.
Ja det blir vel i morgen formiddag det da.Det heter vell 48 timer men det blir jo nesten det i morgen da? Eller?
Men vis det er så få timer det er snakk om så hadde jeg nok sendtJa det blir vel i morgen formiddag det da.
Ja det er ikke lange stunda det er snakk om. Får tenke litt på detMen vis det er så få timer det er snakk om så hadde jeg nok sendt![]()
Ikke dårligLuksus på a mor i dagjeg sitter med farge i håret mens frisøren går og bysser lillegutt
![]()
om hun godtar den vel og merkeJa, hun var redd :/ ja, får gjøre det etterhvert, har igrunn tenkt på det lenge. Men hun er ikke der på dagtid da såholder ennstund med vegglampe![]()
fotograf har lagt ut 3 bilder på bloggen dems nå.Spennende!
huff stakkar...barnehagen i morgen daHan virker helt frisk i dagså når han vil gjøre ting som ikke er lurt om han er smittefarlig, så skjønner han jo ikke det. "Jammen jeg har slutta med sjuk nå joo".
![]()
husarbeid ja?Endelig sovnet han i babynestet - da var det å få gjort det som må til (likevel mer fristende å sitte her)![]()
oohh diggLuksus på a mor i dagjeg sitter med farge i håret mens frisøren går og bysser lillegutt
![]()
Er det jeg lurer litt på. Det er jo ikke langt ifra 48 timer, men siden det ikke er akkurat så vet jeg ikke:-/ han blir sprø av å bare være hjemme og innehuff stakkar...barnehagen i morgen da?
Skjønner det ja! Kjedelig når man er i form igjenTipp toppså det er ganske kjedelig for han å bare være hjemme og inne
ingen andre har fått det foreløpig iallfall
![]()