Skravletråd

Endelig sovnet han i babynestet - da var det å få gjort det som må til (likevel mer fristende å sitte her) :p

Eldste slet i natt, lyset har gått på rommet og vi klarer ikke å skifte lyspærene på lampa (seriøst! Får dem ikke ut. Spotlight og pærene sitter dønn fast, andre har forsøkt før oss..), og lampa gikk 15 min før sengetid i går! Krise! Fant frem lommelykt og nattlampa som hun ikke godtar, hun er nemlig mørkredd. Veldig altså! Hun la seg til slutt da vi satte inn en bordlampe. Men turte ikke å ha den på hele natten og ledning osv. Så min natt bestod i å gå inn der ørten ganger og roe ned toåringen som hylte hysterisk. Jeg ga henne nattlampa (til å ha i senga) og hun roet seg. Etter noen timer var det påan igjen. Og hun nekter å sove med mamma, da skal hun leke. Puhhh... Skal få satt opp en annen vegglampe idag, håper det hjelper.
Uff stakars :( håper det hjelper

Toåringen kasta opp tre ganger til sammen, siste gang på formiddagen i går. Har vært helt topp form etter siste oppkast. Bør han holdes hjemme i morgen også? Han kjeeeeder seg:P men jeg vil jo ikke smitte andre.

Back
Topp