Live
Ble dere enige om navn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Live
Ble dere enige om navn?
Sover en stund, men så blir hun gjerne lei etterhvert hehedet er kjedelig![]()
hehe herlignei umulig og feil for meg nå. her drikkes det julebrus hver dag for eks...i kveld er det håndball og synnøve er klar med marsipan haha
hihi herligHaha, startet dagen med sjokomelk og bolle![]()
Det er et koselig navn daLive![]()
ja fullt kjør og kaos hjemmeJa, ikke sant.. kan være greitNår man kommer hjem blir det fort mye annet å tenke på og. Besøk, husarbeid osv. Følte virkelig jeg fikk slappa av på sykehuset faktisk.
Så deilig daSover hun i egen seng?
Min har vært våken i natt hun, så håper ikke det er starten på et nytt sovemønster.. var våken og småurolig mellom 23-03. Ville ha pupp, men ville ikke likevel. Kanskje magen som har plaga?
ååhh så fint<3Live![]()
På en ukeoki, fint da. 125 på hvor lenge?![]()
jaja...være rask daSover en stund, men så blir hun gjerne lei etterhvert hehe![]()
ja, ok. ville jeg ikke beskymret meg over. Var som med Oliver JPå en uke![]()
jul bare engang i årethehe herlig![]()
må detjaja...være rask da![]()
jeppjul bare engang i året![]()
så viktig å kose seg ekstrajepp![]()
Huff så slitsomt.Eldste slet i natt, lyset har gått på rommet og vi klarer ikke å skifte lyspærene på lampa (seriøst! Får dem ikke ut. Spotlight og pærene sitter dønn fast, andre har forsøkt før oss..), og lampa gikk 15 min før sengetid i går! Krise! Fant frem lommelykt og nattlampa som hun ikke godtar, hun er nemlig mørkredd. Veldig altså! Hun la seg til slutt da vi satte inn en bordlampe. Men turte ikke å ha den på hele natten og ledning osv. Så min natt bestod i å gå inn der ørten ganger og roe ned toåringen som hylte hysterisk. Jeg ga henne nattlampa (til å ha i senga) og hun roet seg. Etter noen timer var det påan igjen. Og hun nekter å sove med mamma, da skal hun leke. Puhhh... Skal få satt opp en annen vegglampe idag, håper det hjelper.
Ja, hun var redd :/ ja, får gjøre det etterhvert, har igrunn tenkt på det lenge. Men hun er ikke der på dagtid da såholder ennstund med vegglampeHuff så slitsomt.
Og stakkar :/
Rett og slett skru ned lampa og kjøpe ny da?
SpennendeSnuppa var eksemplarisk hos fotograf så det gikk jaggu unnaSpent på bildene
![]()
Tipp toppÆsjHvordan er formen i heimen nå?