Og akkurat som jeg trodde.. cue hungry baby![]()
Ble sånn her også :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og akkurat som jeg trodde.. cue hungry baby![]()
Ja alle maskinene var med oppkasthehe ja...jaggu mye klær som skal tas nå:O:O
Hihi ja, særlig nåThe best kind!![]()
La han i sengen hans når vi la oss. Men så ble han sulten en time etter så havnet i sengen med oss
Sover også lettere, men så er det noe litt spesielt med å våkne opp og se dem sove søtt (evt hyle menmen
** så koselig med lucia I bhg da!
ÆsjJa alle maskinene var med oppkast![]()
Prøver å legge ham ned, men våkner sekundet han ligger på ryggen :/Ble sånn her også :O
Stor fin jente da hihiFor 8 dager siden, da var hun 4820opp 343 på en uke sist så hun er nok godt over 5 kg
![]()
![]()
det er digg. skumnisser er så nammePopcorn, chips og skumnisse![]()
såklart...men han er jo tulling såJo det er det men kunne da stått med andre vell :/
Åååh - håper å lage lussekatter i helgenHehe ja
Det blir koselig jaMå finne frem luciadrakten
Ikke så sikker på at lillegutt vil gå i tog hehe, men blir kos uansett og lussekatter og gløgg *mums*
aua i magen?Stakars litenvondt i kveld igjen
sovnet av utmattelse nå etter å ha skreket i 1 time
![]()
jaja ikke gale det. 40 min er jo litt langt å trille kanskje ja...fin trim etterhvert da10 min med bil - eventuelt toget en stasjon. Kan gå, tar ca 40min - men synes han er litt liten for det
God morgenHei og god morgen![]()
god morgenGod morgen![]()
vet du ka du skal shoppe da?Må få ferdig noen julegaver før lørdag.. For da kommer pappa og han skal ta de medHar ikke så lyst å shoppe
Syns det er slitsomt med liten baby jeg. Men det meste er heldigvis i hus så da er det bare å få pakket inn
Må sende med til pappa, oldemor på 92 år og min søster
![]()
på kjøpesenter vi var i går var køen ekstrem!!!Har også to pakker jeg må få hentet på posten.. Ser for meg det er mindre kø i dag og i morgen enn lørdag, ofte laaaang kø på posten sånn før jul... Ikke så gøy å stå der med baby da..