Skravletråd

La han i sengen hans når vi la oss. Men så ble han sulten en time etter så havnet i sengen med oss :p

Sover også lettere, men så er det noe litt spesielt med å våkne opp og se dem sove søtt (evt hyle menmen ;)

** så koselig med lucia I bhg da!

Hehe ja :)

Det blir koselig ja :) Må finne frem luciadrakten :D Ikke så sikker på at lillegutt vil gå i tog hehe, men blir kos uansett og lussekatter og gløgg *mums*

Hehe ja :)

Det blir koselig ja :) Må finne frem luciadrakten :D Ikke så sikker på at lillegutt vil gå i tog hehe, men blir kos uansett og lussekatter og gløgg *mums*
Åååh - håper å lage lussekatter i helgen :)

tydelig mett , men fortsetter drikke...ooooppps gulp...haha...har jo ikke magemål:p

her var det lykke i heimen i morges...Oj. fikk et flaxlodd og noen klistremerker av de som var innom på besøk og fikk middag i går.
han skrapte i morges og tror du ikke luringen vant 1000kr!!!:eek::D

Må få ferdig noen julegaver før lørdag.. For da kommer pappa og han skal ta de med :) Har ikke så lyst å shoppe :p Syns det er slitsomt med liten baby jeg. Men det meste er heldigvis i hus så da er det bare å få pakket inn :) Må sende med til pappa, oldemor på 92 år og min søster :)
vet du ka du skal shoppe da?

Har også to pakker jeg må få hentet på posten.. Ser for meg det er mindre kø i dag og i morgen enn lørdag, ofte laaaang kø på posten sånn før jul... Ikke så gøy å stå der med baby da..
på kjøpesenter vi var i går var køen ekstrem!!!

Back
Topp