Skravletråd

Dahls brusen er jo best <3 Fikk mannen til å ta med på barsel til og med jeg ;)

Fant også Dahls på Mega i Slemmestad og Spar i Røyken :)
Så bra :) da finnes det flere alternativer ^-^

Nevnte det for mannen før han dro på jobb, var nesten så han ville kjøre rett dit :P

Her sovna snuppa rundt halv 12 og sov med meg hele natten. Tror hun våknet kvart over 6 for mat :) Er litt i ørska og bare slenger ut en pupp :P

Må få ferdig noen julegaver før lørdag.. For da kommer pappa og han skal ta de med :) Har ikke så lyst å shoppe :P Syns det er slitsomt med liten baby jeg. Men det meste er heldigvis i hus så da er det bare å få pakket inn :) Må sende med til pappa, oldemor på 92 år og min søster :)

Sovet helt ok, men helt siden kl 8 har han nektet å sove noe annet sted enn på meg :p

Ingen planer egentlig, hva med dere - planer/sovet godt?

Sovet ganske bra selv om hun lå klistra innpå meg så da sover jeg litt lett tror jeg, men det er jo veldig koselig da :)
Har ett julegaveærend, men vet ikke om det blir i dag :) I morgen er det lucia i bhg så da kommer mannen dit og vi har bil så kanskje vi skulle tatt det da :)

Har også to pakker jeg må få hentet på posten.. Ser for meg det er mindre kø i dag og i morgen enn lørdag, ofte laaaang kø på posten sånn før jul... Ikke så gøy å stå der med baby da..

Liker sånne pakker som kommer rett i postkassen jeg :P

Litt usikker på hva det er jeg skal hente, mulig den ene er den her til dåpen (til å ha muffins på hihi)

s-l1600.jpg

Bestilt denne på biblioteket :) Ny utgave med bilder :) Har lest den med storebror, men han syns det var litt vanskelig å få med seg alt uten bilder.. Tror ikke nr 2 har kommet med bilder da.. det er jo egentlig den vi skal lese nå :P

VisBildeServlet

Tips til bøker til en gutt på 6 - snart 7? Må bestille mer på biblioteket.. Jeg leser for han.. Han liker det er litt bilder :) Siste vi har lest nå er harry potter og kaptein supertruse :P

Sovet ganske bra selv om hun lå klistra innpå meg så da sover jeg litt lett tror jeg, men det er jo veldig koselig da :)
Har ett julegaveærend, men vet ikke om det blir i dag :) I morgen er det lucia i bhg så da kommer mannen dit og vi har bil så kanskje vi skulle tatt det da :)
La han i sengen hans når vi la oss. Men så ble han sulten en time etter så havnet i sengen med oss :P

Sover også lettere, men så er det noe litt spesielt med å våkne opp og se dem sove søtt (evt hyle menmen ;)

** så koselig med lucia I bhg da!

Back
Topp