Ja vi har både den og i appelsinokei det er bra da . jippi eplejuice må vi alltid ha i skapet her...syns den er god selv jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi har både den og i appelsinokei det er bra da . jippi eplejuice må vi alltid ha i skapet her...syns den er god selv jeg![]()
Ja. Står å snakker om alt å blander seg inn når jeg snakket med min mor :/ bah..ååhh what? bestevenn med deg?
oi så koselig. fest hjemme senere da eller der nede?Ja vi gifter oss I Spania slutten av junihiv og hoi sier jeg bare
![]()
Ville ikke beskymret megVåte bleier, bæsjebleier og er våken og kvikk. Så tror han har det bra![]()
ValenciaÅå så gøyhvor i Spania?
Uff jaja det er grusomt.
iallefall om mini skulle få...men er vel ikke så vanlig er det??
hehe oj liker ikke appelsin...men smart det med brus daJa vi har både den og i appelsinkjekk å ha i skapet ja
han får ofte sånn når vi drikker brus
![]()
oi så koselig. fest hjemme senere da eller der nede?
vi skulle gifte oss i år, men utsatte . ikke tid haha
Åneihehe oj liker ikke appelsin...men smart det med brus da
Varmt og deiligValenciamannen er der fra
tror det blir varmt for.å si det sånn
![]()
Har sjekka med Dr. Google og han sier at mellom 125-200 g er vanlig de første ukeneVille ikke beskymret meg![]()
Gått fire eller fem maskiner her i dag, tre i tørketrommeleg er veldig fornøyd med dagens shopping...men tiden fløy...ikke fått tatt klesvask i dag:O
FlinkaGått fire eller fem maskiner her i dag, tre i tørketrommel![]()
Hihi det var godthaha sjalu her jeg nå![]()
huff kjedelig...men bedre det enn å krangle der kanskje...men ja...vemmeligJa. Står å snakker om alt å blander seg inn når jeg snakket med min mor :/ bah..
oohh fint derValenciamannen er der fra
tror det blir varmt for.å si det sånn
![]()
Joda! Den får msn tak i et par steder! Blant annet bunnprisen ved Aass bryggeri i DrammenDet er favoritten her, men utsolgt de fleste steder pga nedsatt pris.
Mannen sverger til Dahls, men usikker på om vi får tak I den her nede :/
jaja men da er jo det en grei måte å gjøre det på.hvordan er brudekjolen?hihiSelve bryllupet blir der nedeblir bare en liten middag El noe for fam som ikke kan reise langt pga helsa.
jippi har mye bra syns jegÅneija veldig greit det
![]()
Har sjekka med Dr. Google og han sier at mellom 125-200 g er vanlig de første ukeneog O er jo på 125
![]()