Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, hadde helt glemt av den bunnprisen der - så bra! Da vet jeg hvor jeg skal i morgen!![]()
Dahls brusen er jo best <3 Fikk mannen til å ta med på barsel til og med jegDa for jeg også få tak på litt julebrus![]()
Dahls brusen er jo best <3 Fikk mannen til å ta med på barsel til og med jeg![]()
Fant også Dahls på Mega i Slemmestad og Spar i Røyken![]()
UffVært mye skriking her i kveld :O men nå ligger vi på sofaen og hun sover på armen. Og snorker og puster tungt <3 søt!!
Så braDahls brusen er jo best <3 Fikk mannen til å ta med på barsel til og med jeg![]()
Fant også Dahls på Mega i Slemmestad og Spar i Røyken![]()
God morgenHei og god morgen![]()
Sovet helt ok, men helt siden kl 8 har han nektet å sove noe annet sted enn på megHei sovet godt?Noen planer i dag?
Sovet helt ok, men helt siden kl 8 har han nektet å sove noe annet sted enn på meg
Ingen planer egentlig, hva med dere - planer/sovet godt?
The best kind!Liker sånne pakker som kommer rett i postkassen jeg![]()
La han i sengen hans når vi la oss. Men så ble han sulten en time etter så havnet i sengen med ossSovet ganske bra selv om hun lå klistra innpå meg så da sover jeg litt lett tror jeg, men det er jo veldig koselig da![]()
Har ett julegaveærend, men vet ikke om det blir i dagI morgen er det lucia i bhg så da kommer mannen dit og vi har bil så kanskje vi skulle tatt det da
![]()