drikker sjokomelk her nå...ned i vekt...nææhh hehe..ekke så stressfarlig farlig.. hehe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
drikker sjokomelk her nå...ned i vekt...nææhh hehe..ekke så stressfarlig farlig.. hehe..
kun sølvi.Så gøyMed begge to?
drikker sjokomelk her nå...ned i vekt...nææhh hehe..ekke så stress![]()
yes slå romania ned i støvlaJa det blir veldig spennende, håper de vinner![]()
hehe nei...og 25kr er jo en standard. han skjønte ikke helt hvorfor det var sånn jubel med engang hos mor og far da...heheSå gøy! Tror ikke jeg har vunnet mer enn 50kr![]()
mhm desverre heheJada, er bare det å få gjort det![]()
ja hehe..han titta rart på meg når jeg begynte danse og sa hurra heheOi wowSå gøy!
Gutta i trehuset er en stor favoritt herTips til bøker til en gutt på 6 - snart 7? Må bestille mer på biblioteket.. Jeg leser for han.. Han liker det er litt bilderSiste vi har lest nå er harry potter og kaptein supertruse
![]()
Hun liker ikke vogn så veldig godtmhm desverre hehe
ja hehe...er kaosUff å nei.. Det jeg var redd for![]()
blæja hehe...er kaos
kos her er de oppe 2 stkFunnet frem julestjerna, den skal mannen få henge opp etterpå![]()
det går jo an. Oj har hvitt ullsettTror ikke lillegutt passer i luciadrakten, den var større enn jeg husketTror det får bli skjorte på han i morgen
![]()
Haha, startet dagen med sjokomelk og bolledrikker sjokomelk her nå...ned i vekt...nææhh hehe..ekke så stress![]()
helt klartJepp, en bekymring mindre![]()
Ja, det kan man trygt si!Ikke santsøren ikke rart jeg måtte sette meg ned p telle over alle
i tillegg har hun 11 tipp oldebarn så langt
vi er jammen blitt en god gjeng
![]()
nei umulig og feil for meg nå. her drikkes det julebrus hver dag for eks...i kveld er det håndball og synnøve er klar med marsipan hahaJaja.. gidder ikke tenke så mye på det nå jeg altså, ikke når det snart er julDa må man kose seg
![]()
det er kjedeligHun liker ikke vogn så veldig godt![]()
Ja, ikke sant.. kan være greitIkke dumt å være en dag lenger om man kan det tenker jeg. får mor og den lille nye litt rolig start sammen og kommer inn i tingene
Snuppa er rolig og sover kjempe masse. ting går som en drøm![]()
Oj har ikke visst noe tegn til sjalusi...men var veldig skeptisk til henne i starten...nå er han varm i trøya og vil kose henne og sitte ved siden av hihi