hehe kjipt å hente jaLiker sånne pakker som kommer rett i postkassen jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe kjipt å hente jaLiker sånne pakker som kommer rett i postkassen jeg![]()
søt den var. jeg har muffinsfat i glass. stilig når man setter de opp sånnLitt usikker på hva det er jeg skal hente, mulig den ene er den her til dåpen (til å ha muffins på hihi)
![]()
huff da...hvoran er han i dag?Ja alle maskinene var med oppkast![]()
Det er godtÅååh - håper å lage lussekatter i helgen![]()
Mer fancy med glass da, men syns denne og var søt, i råsa hehesøt den var. jeg har muffinsfat i glass. stilig når man setter de opp sånn
mhmStor fin jente da hihi
farlig farlig.. hehe..det er digg. skumnisser er så namme
Så gøyikke lenge til fotograf her weeee![]()
Ja det blir veldig spennende, håper de vinnergøy med håndball i kveld igjen...og litt mer spennende med tøffere motstand
Så gøy! Tror ikke jeg har vunnet mer enn 50krher var det lykke i heimen i morges...Oj. fikk et flaxlodd og noen klistremerker av de som var innom på besøk og fikk middag i går.
han skrapte i morges og tror du ikke luringen vant 1000kr!!!![]()
Prøver å legge ham ned, men våkner sekundet han ligger på ryggen :/
Jada, er bare det å få gjort detvet du ka du skal shoppe da?
Oi wowher var det lykke i heimen i morges...Oj. fikk et flaxlodd og noen klistremerker av de som var innom på besøk og fikk middag i går.
han skrapte i morges og tror du ikke luringen vant 1000kr!!!![]()
Uff å nei.. Det jeg var redd forpå kjøpesenter vi var i går var køen ekstrem!!!
joda, er vel kanskje det...men jeg fant den på tilbud daMer fancy med glass da, men syns denne og var søt, i råsa hehe![]()
ja...men er nå bra de legger godt på segmhmVokser så fort
Men var nesten 4 kg ved fødsel og da
![]()
Har handlet inn safran og skal ha alt det andre - og pepperkakerDet er godt![]()
Jepp, en bekymring mindreja...men er nå bra de legger godt på seg![]()