Skravletråd

Hei!
Jeg har et spørsmål til dere angående klær.

1) Hvilke størrelser kjøper dere mest av før fødselen? Jeg har nå mest av str 56 og et par i str 62 tror jeg. Jeg har jo ikke anelse på hvor stor den lille er når hun kommer :-O Bør jeg også kjøpe noe i str 50?

2) Dere som har eller vil få høst- og vinterbarn, hva har dere kjøpt/skal kjøpe? Jeg har noe i ull, men det er jo ikke noe problem å ha klær i vanlig bomull heller? Vi kan jo få en mild høst... *hater å ikke ha slike ting under kontroll :(*

Til nærmeste lokalsykehus nå er det ca en time for meg. Om den vegen blir stengt vil det bli en omvei på minst 30 min for mange, og enda lenger for andre. Og i tillegg er det ting som kan true den vegen også, og da sitter vi fast her:eek: en tredje vei over fjellet er vinterstengt og en fjerde vei går motsatt vei, altså ikke mot noe sykehus. Så hurra for regjeringen og helseforetakene:eek:

kjære vene da blir det jo fort at man føler seg utrygg! særlig når det nærmer seg termin? eller om det skjer noe akutt! hørtes ikke noe særlig ut

Hei!
Jeg har et spørsmål til dere angående klær.

1) Hvilke størrelser kjøper dere mest av før fødselen? Jeg har nå mest av str 56 og et par i str 62 tror jeg. Jeg har jo ikke anelse på hvor stor den lille er når hun kommer :-O Bør jeg også kjøpe noe i str 50?

2) Dere som har eller vil få høst- og vinterbarn, hva har dere kjøpt/skal kjøpe? Jeg har noe i ull, men det er jo ikke noe problem å ha klær i vanlig bomull heller? Vi kan jo få en mild høst... *hater å ikke ha slike ting under kontroll :(*
1: jeg har å mest i 56 :) jeg jar p litt i 50 . Min gutt ligger litt over snittet men har en gutt fra før som var det p da var 56 den som ble mest brukt.
Har ei lita flis som kom ut normal ( 50 cm å 3600) men hun har alltid vokst seint :) så hun brukte 50 ei stund :) men hadde likevel mest i 56 da å :) brettet heller armene :)

2: jeg har fint lite ull. Jeg Har selv sårt hud å det har minsta å arvet så av frykt for at babyen å gjør det så velger jeg ikke å bruke så mye ull.
Jeg har novemberbarn fra før å det har fått helt fint uten ;) å hun kom å en ganske kald vinter :)

Back
Topp