Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kjører sikkert vis det blir så illemå huske å ta med regntøy til ungene da.. meldt ekstremt regnvær til i morgen tidlig. mulig de kjører uansett da.. kanskje høre med sambo hmm
De kjører sikkert vis det blir så illehadde hvertfall jeg gjort
![]()
Det er godtJa jeg spurte og han tenker å kjøre så da trenger jeg ikke drasse på så mye![]()
Jeg skal ha slike neste gangja sant![]()
Åh uff det er vondt daherregud jeg tok en stor slurk kaffe og satte den i vranga og hosta det ut overalt. herlig![]()
Har det lettet litt?Får vel snart gå da![]()
Plaga med vann i beina?Jeg skal ha slike neste gangmå bare få vannet ut av beina først
hehe så skal jeg jammen ha
![]()
Åå det er så ubehageligherregud jeg tok en stor slurk kaffe og satte den i vranga og hosta det ut overalt. herlig![]()
Så kjedelig. Ja det ville jeg venta medJeppså dårlig ide å kjøpe sko nå
![]()
Ja det er kjedeligSå kjedelig. Ja det ville jeg venta medhehe
![]()
Hehe braJa det er kjedeligfor vill ha nye nå
hehe men fornuften seirer for engangs skyld
![]()
Sist gang her hadde vi knapt noe i str 50, og guttungen var ikke mer enn 3320g så mannen måtte ut på shopping. Brukte 50 minst 1mnd her.Hei!
Jeg har et spørsmål til dere angående klær.
1) Hvilke størrelser kjøper dere mest av før fødselen? Jeg har nå mest av str 56 og et par i str 62 tror jeg. Jeg har jo ikke anelse på hvor stor den lille er når hun kommer :-O Bør jeg også kjøpe noe i str 50?
2) Dere som har eller vil få høst- og vinterbarn, hva har dere kjøpt/skal kjøpe? Jeg har noe i ull, men det er jo ikke noe problem å ha klær i vanlig bomull heller? Vi kan jo få en mild høst... *hater å ikke ha slike ting under kontroll*