Hvordan da?Hvis det kravet kommer til deg så tvister du på kravet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan da?Hvis det kravet kommer til deg så tvister du på kravet
Nja, det er jo ikke helt urelatert det jeg jobber med. Men er uansett sånn at hvis man ikke er enig i ett krav, så bør man si fra så tidlig som muligHar du greie på regler omkring dette kanskje ja?![]()
Og jeg er veldig glad på dine vegne.Takk for det <3
Men jeg fikk ikke bare feil mann jeg fikk monster familien i tillegg.
Er så glad jeg Har kommet meg bort![]()
ja skjønner.Nja, det er jo ikke helt urelatert det jeg jobber med. Men er uansett sånn at hvis man ikke er enig i ett krav, så bør man si fra så tidlig som mulig
Så utrolig braHun var jo smørblid så jeg ble nesten paff.
Nei selvsagt jeg forstår det...du må tenke på deg og den lille...så begynte hun snakke om kakene![]()
ja begynte å mase om prisene igjenSå utrolig bra![]()
![]()
Ja virkeligOg jeg er veldig glad på dine vegne.
Familien fra helvete
Heheheja begynte å mase om prisene igjen![]()
Huff ja.Ja virkelig![]()
ja heheHeheheskulle hun betale mere?
![]()
pleier sette grensen ved 2 her...men drikker ikke noe cola elr sånt da
okei. skjønner. ingen cola her...eller pepsi max som jeg liker da. men kutta helt utnei det er det jeg gjør så derfor har jeg satt grense på en koppikke cola hver dag da, men i helgen blir det
![]()
Til nærmeste lokalsykehus nå er det ca en time for meg. Om den vegen blir stengt vil det bli en omvei på minst 30 min for mange, og enda lenger for andre. Og i tillegg er det ting som kan true den vegen også, og da sitter vi fast heren tredje vei over fjellet er vinterstengt og en fjerde vei går motsatt vei, altså ikke mot noe sykehus. Så hurra for regjeringen og helseforetakene
![]()
hehe lufte seg litt![]()
hehe jaslapp han ut, men så begynte det å pøsregne så da fikk han komme inn igjen![]()
og dere...sjefen ringte meg i sted btw
1: jeg har å mest i 56Hei!
Jeg har et spørsmål til dere angående klær.
1) Hvilke størrelser kjøper dere mest av før fødselen? Jeg har nå mest av str 56 og et par i str 62 tror jeg. Jeg har jo ikke anelse på hvor stor den lille er når hun kommer :-O Bør jeg også kjøpe noe i str 50?
2) Dere som har eller vil få høst- og vinterbarn, hva har dere kjøpt/skal kjøpe? Jeg har noe i ull, men det er jo ikke noe problem å ha klær i vanlig bomull heller? Vi kan jo få en mild høst... *hater å ikke ha slike ting under kontroll*
Hun var veldig blid hun og forstod godt hvorfor sm. med 100%.hva sa hun da?