Kos deghmm nei ...ser klokken flyr...gjøre ferdig kaker jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deghmm nei ...ser klokken flyr...gjøre ferdig kaker jeg![]()
Enkleste formen er vel at dersom du mottar faktura på dette, så ringer du inn til de som har sendt det til deg og sier du er uenig i kravet (da du ikke er den som har kjørt bilen/vært reell eier) - da skal det noteres I systemet deres som omtvistet.Hvordan da?
I willKos deg![]()
Ja og på det sykehuset er det ikke fødeavdelingkjære vene da blir det jo fort at man føler seg utrygg! særlig når det nærmer seg termin? eller om det skjer noe akutt! hørtes ikke noe særlig ut
Du skal ha guts og en god slump idioti, for å kjøre over der. Bedre med båt da
Hei!
Jeg har et spørsmål til dere angående klær.
1) Hvilke størrelser kjøper dere mest av før fødselen? Jeg har nå mest av str 56 og et par i str 62 tror jeg. Jeg har jo ikke anelse på hvor stor den lille er når hun kommer :-O Bør jeg også kjøpe noe i str 50?
2) Dere som har eller vil få høst- og vinterbarn, hva har dere kjøpt/skal kjøpe? Jeg har noe i ull, men det er jo ikke noe problem å ha klær i vanlig bomull heller? Vi kan jo få en mild høst... *hater å ikke ha slike ting under kontroll*
Hun var veldig blid hun og forstod godt hvorfor sm. med 100%.
Ellers maset hun om kakene til mannens bursdag![]()
Hehe, tror den er stengtDu skal ha guts og en god slump idioti, for å kjøre over der. Bedre med båt da![]()
Ååh takkEnkleste formen er vel at dersom du mottar faktura på dette, så ringer du inn til de som har sendt det til deg og sier du er uenig i kravet (da du ikke er den som har kjørt bilen/vært reell eier) - da skal det noteres I systemet deres som omtvistet.
Men tenker at hvis det her har pågått I tre år og du ikke har fått noen faktura på det hittil, så er det lite sannsynlig at det skal dukke opp nå
Ja og på det sykehuset er det ikke fødeavdelingda må jeg enda litt lenger. Skremmende, og er mange her som føler seg utrygge nå. Særlig de eldre
![]()
Er første mann her I gårdenHei!
Jeg har et spørsmål til dere angående klær.
1) Hvilke størrelser kjøper dere mest av før fødselen? Jeg har nå mest av str 56 og et par i str 62 tror jeg. Jeg har jo ikke anelse på hvor stor den lille er når hun kommer :-O Bør jeg også kjøpe noe i str 50?
2) Dere som har eller vil få høst- og vinterbarn, hva har dere kjøpt/skal kjøpe? Jeg har noe i ull, men det er jo ikke noe problem å ha klær i vanlig bomull heller? Vi kan jo få en mild høst... *hater å ikke ha slike ting under kontroll*
Fant ut at jeg kanskje burde kjøpe regntøy til meg selvDen ene skoen min er fremdeles våt fra i gårTrenger nye sko!! og gummistøvler
Fant ut at jeg kanskje burde kjøpe regntøy til meg selvså detvar flere som var ute å trilla I dag. Å da falt det meg inn at det hadde vært lurt med regntøy til meg å ikke bare til vogna
![]()
Ååhå nei det øser og øser