Skravletråd

Enkleste formen er vel at dersom du mottar faktura på dette, så ringer du inn til de som har sendt det til deg og sier du er uenig i kravet (da du ikke er den som har kjørt bilen/vært reell eier) - da skal det noteres I systemet deres som omtvistet.

Men tenker at hvis det her har pågått I tre år og du ikke har fått noen faktura på det hittil, så er det lite sannsynlig at det skal dukke opp nå

kjære vene da blir det jo fort at man føler seg utrygg! særlig når det nærmer seg termin? eller om det skjer noe akutt! hørtes ikke noe særlig ut
Ja og på det sykehuset er det ikke fødeavdeling:o da må jeg enda litt lenger. Skremmende, og er mange her som føler seg utrygge nå. Særlig de eldre:(

Hei!
Jeg har et spørsmål til dere angående klær.

1) Hvilke størrelser kjøper dere mest av før fødselen? Jeg har nå mest av str 56 og et par i str 62 tror jeg. Jeg har jo ikke anelse på hvor stor den lille er når hun kommer :-O Bør jeg også kjøpe noe i str 50?

2) Dere som har eller vil få høst- og vinterbarn, hva har dere kjøpt/skal kjøpe? Jeg har noe i ull, men det er jo ikke noe problem å ha klær i vanlig bomull heller? Vi kan jo få en mild høst... *hater å ikke ha slike ting under kontroll :(*

Begge mine kunne bruke 56 fra fødselen, men vi hadde noe i 50 også og kunne bruke det noen uker også. Det kommer jo veldig an på hvor stort barnet er. Ville hatt noe i 50 og mest i 56 :) Det er vel ikke så mange som starter med 62 men greit å ha det klart tenker jeg for da slipper man å handle så mye like etter fødsel :)
vi har både ull og bomull. Du trenger sikkert ikke så mye ull, de små tingene tørker jo veldig fort :) Ikke alle babyer som tåler ull heller så greit å ikke kjøpe alt for mye.

Enkleste formen er vel at dersom du mottar faktura på dette, så ringer du inn til de som har sendt det til deg og sier du er uenig i kravet (da du ikke er den som har kjørt bilen/vært reell eier) - da skal det noteres I systemet deres som omtvistet.

Men tenker at hvis det her har pågått I tre år og du ikke har fått noen faktura på det hittil, så er det lite sannsynlig at det skal dukke opp nå
Ååh takk :D :D det var godt å høre :) kan senke skuldrene litt nå :D
Tusen takk :D

Hei!
Jeg har et spørsmål til dere angående klær.

1) Hvilke størrelser kjøper dere mest av før fødselen? Jeg har nå mest av str 56 og et par i str 62 tror jeg. Jeg har jo ikke anelse på hvor stor den lille er når hun kommer :-O Bør jeg også kjøpe noe i str 50?

2) Dere som har eller vil få høst- og vinterbarn, hva har dere kjøpt/skal kjøpe? Jeg har noe i ull, men det er jo ikke noe problem å ha klær i vanlig bomull heller? Vi kan jo få en mild høst... *hater å ikke ha slike ting under kontroll :(*
Er første mann her I gården :) er ikke glad I ull selv så det har jeg faktisk ikke kjøpt.
Har fått enormt mye klær, så har noe I 50 da bodyer, og mye I 56 av alt. Liker å ha ting klart :) så jeg har vel nok klær til ho er 4 mnd egentlig, siden jeg har fått så mye.
Har ikke erfaring med dette men du kan jo få et barn som ikke tåler ull å, så mange sier at det burde jeg vente med å kjøpe. Men skal ha minst mulig ull pga at jeg selv ikke tåler det så godt:)

Den ene skoen min er fremdeles våt fra i går :o Trenger nye sko!! og gummistøvler

kanskje kjøpe sånne :)

image_60954_1_3_1_8732.png

Den ene skoen min er fremdeles våt fra i går :o Trenger nye sko!! og gummistøvler
Fant ut at jeg kanskje burde kjøpe regntøy til meg selv:p så detvar flere som var ute å trilla I dag. Å da falt det meg inn at det hadde vært lurt med regntøy til meg å ikke bare til vogna :p

Fant ut at jeg kanskje burde kjøpe regntøy til meg selv:p så detvar flere som var ute å trilla I dag. Å da falt det meg inn at det hadde vært lurt med regntøy til meg å ikke bare til vogna :p

Hehe det har jeg, men satte igjen gummistøvlene på hytta og skoene har begynt å bli så slitt nå så det kommer vann inn i den ene! ellers har de vært tette selv om de er joggesko, utrolig nok..

må huske å ta med regntøy til ungene da.. meldt ekstremt regnvær til i morgen tidlig. mulig de kjører uansett da.. kanskje høre med sambo hmm

Back
Topp