Skravletråd

uff :o Hvor langt er det til sykehuset nå?
Til nærmeste lokalsykehus nå er det ca en time for meg. Om den vegen blir stengt vil det bli en omvei på minst 30 min for mange, og enda lenger for andre. Og i tillegg er det ting som kan true den vegen også, og da sitter vi fast her:o en tredje vei over fjellet er vinterstengt og en fjerde vei går motsatt vei, altså ikke mot noe sykehus. Så hurra for regjeringen og helseforetakene:o

herregud. bur hele familien inne spør du meg
De var så etter meg at de meldte meg til barnevernet.. Med en hau med oppdiktede ting. At jeg var for feit til å ta vare på barna, at jeg aldri gjorde noe hjemme å denne stakkars sønnen måtte gjøre alt. Ikke rart han var sliten

De var så etter meg at de meldte meg til barnevernet.. Med en hau med oppdiktede ting. At jeg var for feit til å ta vare på barna, at jeg aldri gjorde noe hjemme å denne stakkars sønnen måtte gjøre alt. Ikke rart han var sliten

Fy faen jeg blir forbanna. Du som er ei sånn herlig jente!

Uff nei det har jeg forstått. Men det burde ikke gått når det er så lenge siden jeg hadde bilen. Å til og med da så var det bare han som brukte den.
Nei jeg får bare håpe på det beste.

Med tanke på at han faktisk etter 1 år endelig tok telefonen når de ringte fra bilforetningen kan det jo kansje se ut som om noen har snakket kraftig til han å at han føler han må ordne litt opp.
Jeg håper virkelig det..
For kommer det kravet til meg vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :( det er nok ikke lite :(
Hvis det kravet kommer til deg så tvister du på kravet

Back
Topp