pleier sette grensen ved 2 her...men drikker ikke noe cola elr sånt dajada egentlig, er sikkert litt streng med meg selv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
pleier sette grensen ved 2 her...men drikker ikke noe cola elr sånt dajada egentlig, er sikkert litt streng med meg selv![]()
jepp hehe. så er ikke så vanskelig egentligja merka det![]()
hehe hva vil den?
Til nærmeste lokalsykehus nå er det ca en time for meg. Om den vegen blir stengt vil det bli en omvei på minst 30 min for mange, og enda lenger for andre. Og i tillegg er det ting som kan true den vegen også, og da sitter vi fast heruffHvor langt er det til sykehuset nå?
hehe lufte seg littut tror jeg. veldig mye katter her så han vil være ute å se på demen det er 12 grader ute, orker ikke ha døra åpen
jaja kan jo bare lukke han ute
![]()
Ja har vært opphold her i hele dagja jeg forstår.
Håpe det uværet gir seg
huff da. ser det er en egen tråd om det på genereltJa har vært opphold her i hele dagmen er meldt uværet "Petra" i morgen tror jeg
![]()
Herregud for en forferdelig familieDesverre så ønsker de meg bare det verste.. De er ikke hakket bedre enn han å ute etter hevn for det er jeg som har barna
De var så etter meg at de meldte meg til barnevernet.. Med en hau med oppdiktede ting. At jeg var for feit til å ta vare på barna, at jeg aldri gjorde noe hjemme å denne stakkars sønnen måtte gjøre alt. Ikke rart han var slitenherregud. bur hele familien inne spør du meg
De var så etter meg at de meldte meg til barnevernet.. Med en hau med oppdiktede ting. At jeg var for feit til å ta vare på barna, at jeg aldri gjorde noe hjemme å denne stakkars sønnen måtte gjøre alt. Ikke rart han var sliten
Hvis det kravet kommer til deg så tvister du på kravetUff nei det har jeg forstått. Men det burde ikke gått når det er så lenge siden jeg hadde bilen. Å til og med da så var det bare han som brukte den.
Nei jeg får bare håpe på det beste.
Med tanke på at han faktisk etter 1 år endelig tok telefonen når de ringte fra bilforetningen kan det jo kansje se ut som om noen har snakket kraftig til han å at han føler han må ordne litt opp.
Jeg håper virkelig det..
For kommer det kravet til meg vet jeg ikke hva jeg skal gjøredet er nok ikke lite
![]()
Ja stemmer. Som sagt merker jeg ikke noe selv, så skal absolutt ikke klage.huff da. ser det er en egen tråd om det på generelt
JaHerregud for en forferdelig familiemister troa på menneskeheten
![]()
Har du greie på regler omkring dette kanskje ja?Hvis det kravet kommer til deg så tvister du på kravet
Hvordan gikk det?og dere...sjefen ringte meg i sted btw
Flott dere ikke er berørt veldig daJa stemmer. Som sagt merker jeg ikke noe selv, så skal absolutt ikke klage.
Hun var jo smørblid så jeg ble nesten paff.Hvordan gikk det?
Takk for det <3Fy faen jeg blir forbanna. Du som er ei sånn herlig jente!