Skravletråd

Så bra det fungerer med rutiner:) de prøvde å drøye medisiner så lenge de klarte etter han fikk diagnosen, men det ble så de nesten ikke turte å ta han med i selskaper og slikt. Nå er han en helt annen, og det virker som han har det bedre selv. Hvis han ikke har fått medisiner en dag så tar det helt av.
Han begynner på skolen nå, sø det blir nok spennende:)
Håper sønnen din får en like god lærer nå da. Siden SFO er så flinke så er sikkert læreren det også:) begynner i morgen eller?
Vi også kan tøye litt, men det beste er å la være:P sånn som jeg legger heller guttungen litt for tidlig enn litt for sent, mens mannen veldig ofte gjør omvendt:P hehe
Det er så godt å høre st han har fått noe som virker for han da :) :) det er det viktigste :D
Å han har det nok mye bedre selv på medisinene :D
Han begynner i morgen ja :)

Hehe det er typisk mannfolk :p hehe min var å sånn. Nå er det legge tid på slaget 7 å 8 her :p haha mens jeg heller er den som sier at 5 min gjør ikke noe :p

Jeg har konkludert med at jeg gidder ikke lage noe annet å ta med :o
Skal søren spise middag rett før vi reiser ut å da holder det med en kake altså :p

Har dere tenkt noe på dåpsantrekk?
Har dere som går i arv?
Kjøpe nytt, få noen til å strikke/hekle?

Dåpsdress eller dåpskjole???

Vi har en dåpskjole som har gått i arv :) Jeg er ikke helt sikker på hvor mange som er døpt i den, en av de tingene jeg gjerne skulle ha spurt mammaen min om!! Men det går ikke lenger dessverre og pappa husker ikke. Men min søster og jeg er i alle fall døpt i den og lillegutt :) Tror ganske sikkert det er flere i slekta også og tror det er mamma eller mormor som har sydd den. Syns det er veldig koselig å bruke den :)

Har man bruk for 2 bilstoler???
Fikk et spørsmål I går om jeg ville ha et til som ekstra sete, det skulle gis bort. Vet hvem som har brukt det, så sa ja. Men har tenkt litt I ettertid trenger jeg virkelig det??? :)

Kjekt å ha :) Vi har en beltestol til eldste i bestemor og bestefar (svigers) sin bil, de har eldste med på tur i blant så det er veldig kjekt :)

Vi har en dåpskjole som har gått i arv :) Jeg er ikke helt sikker på hvor mange som er døpt i den, en av de tingene jeg gjerne skulle ha spurt mammaen min om!! Men det går ikke lenger dessverre og pappa husker ikke. Men min søster og jeg er i alle fall døpt i den og lillegutt :) Tror ganske sikkert det er flere i slekta også og tror det er mamma eller mormor som har sydd den. Syns det er veldig koselig å bruke den :)
Er det jeg å synes :)

Back
Topp