Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist update var rundt 9, da så det sånn ut. Så vil nok anta at du er forbi ja ^-^
Ser også at det kommer folk snikende oppover![]()
Hehe - kan tenke meg det. Gleder han seg?Nå har vi skrevet navn i sekken og sånne ting til eldste1. skoledag i morgen! Det blir sannelig stas
![]()
Er stort sett det - men tipper vi blir minst 5/6 fra november med på det meste, så sjansene for premie er her ^-^Ja ser ut som det blir med en del i trekningen denne gangen![]()
Hehe - kan tenke meg det. Gleder han seg?
Er stort sett det - men tipper vi blir minst 5/6 fra november med på det meste, så sjansene for premie er her ^-^
Er nok ikke uvanlig detJa veldigHåper han greier å sitte i ro jeg
Han har litt mark i rumpa og er ikke særlig interessert i bokstaver og sånne ting.
Skjønner deg godt jegHerlighet fremdeles så utrolig lettet for at vi fikk kjøpt bilstol og hadde plass i bilen jeg! Dere er vel lei av å høre om det, men jeg har vært urolig for dette helt siden vi fant ut at vi skulle ha en baby tilHvorfor vi ikke har sjekket det før kan man jo kanskje lure på
Men nå er det gjort og det er så herlig
![]()
Er nok ikke uvanlig deter vel alltid en tilvenningsfase i starten - men med riktig lærer går det lekende lett
![]()
Hjelper jo litt at man helst skal klare det alle andre kanDet er santMen føler så mange gjevnaldrende skriver og tegner og liker sånne ting.. Han greier å skrive navnet sitt hvis han blir minnet på hvordan men har 0 interesse
Satser på det går bra likevel
![]()
Hjelper jo litt at man helst skal klare det alle andre kan
Husker når jeg var liten, læreren var flink til å blande skriving med lek ^-^ da ville alle være med![]()
Vi mangler seng (som kanskje eller kanskje ikke ligger I garasjen til foreldrene mine), bæresele og babycall av de tingene vi hadde prioritert på listen. Ellers er det mye småting fra 'kjekt å ha' listen ^'^Hva mangler dere nå før babyen kommer?