Hva mangler dere nå før babyen kommer?
Madrass, senge kant, babycal, bilstol/base, litt mere klær ,
Stellebord , en komode til klær, badebalje sikkert mere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva mangler dere nå før babyen kommer?
Så bra - har veldig selektiv hørsel, litt redd det hadde gått meg hus forbi uten :/Ungene sover oppe og stua i 1. men har ingen problem med å høre de![]()
Madrass, senge kant, babycal, bilstol/base, litt mere klær ,
Stellebord , en komode til klær, badebalje sikkert mere![]()
Så bra - har veldig selektiv hørsel, litt redd det hadde gått meg hus forbi uten :/
Løste det meste på den listen med en tur til ikeaMadrass, senge kant, babycal, bilstol/base, litt mere klær ,
Stellebord , en komode til klær, badebalje sikkert mere![]()
Ahaaaa...vi har en philips med kamera.veldig braDer så du noe. Ja det mangler vibaby call
![]()
hehe jaja...6 kg herJeg veide meg i dagHadde gått opp 12,5 kg og har ennå 11 uker igjen hehe.. hjelp..
Hehe! Hvem får dere besøk av da?Herlig med kose stund da![]()
![]()
Her går det fintvurdere hva annet jeg skal lage å ha med meg i besøk. Har bare en rund kake å vi blir litt mange
hehe
Vekta mi har gitt opp..Så får ikke veid meg med det første. Kan kanskje løses med nye batteri, men har ikke sånne flate I husJeg veide meg i dagHadde gått opp 12,5 kg og har ennå 11 uker igjen hehe.. hjelp..
Vurderte sånn med kamera, men funnet ut at vi hadde et kamera liggende fra tidligere - så monterer vel det midlertidig på barnerommet og bruker vanlig babycallAhaaaa...vi har en philips med kamera.veldig bra
Vekta mi har gitt opp..Så får ikke veid meg med det første. Kan kanskje løses med nye batteri, men har ikke sånne flate I hus
Haha ja jeg har litt igjenDa har du litt å gjøre daMen det går nok veldig fint
![]()
Ikke santLøste det meste på den listen med en tur til ikea![]()
Du er ikke aleneJeg veide meg i dagHadde gått opp 12,5 kg og har ennå 11 uker igjen hehe.. hjelp..
Aha...Vurderte sånn med kamera, men funnet ut at vi hadde et kamera liggende fra tidligere - så monterer vel det midlertidig på barnerommet og bruker vanlig babycall
Elsker ikea ^-^ stakkars mannen måtte bli med på turen igjennom HELE butikken, selv om vi kunne tatt en Short cut rett til babytingeneIkke santhehe det er å planen
![]()
Får bare Sviger mor på middag. Men så drar vi alle sammen ( pluss henne å ) ut til foreldrene mine på kaffe etterpåHehe! Hvem får dere besøk av da?![]()