Skravletråd

Nå har vi skrevet navn i sekken og sånne ting til eldste :D 1. skoledag i morgen! Det blir sannelig stas :)

Herlighet fremdeles så utrolig lettet for at vi fikk kjøpt bilstol og hadde plass i bilen jeg! Dere er vel lei av å høre om det, men jeg har vært urolig for dette helt siden vi fant ut at vi skulle ha en baby til :P Hvorfor vi ikke har sjekket det før kan man jo kanskje lure på ;) Men nå er det gjort og det er så herlig :D

Ja veldig :D Håper han greier å sitte i ro jeg :P Han har litt mark i rumpa og er ikke særlig interessert i bokstaver og sånne ting.
Er nok ikke uvanlig det ;) er vel alltid en tilvenningsfase i starten - men med riktig lærer går det lekende lett :)

Vi mangler:

Madrass til sprinkelseng
Voksipose
Bag til søskenvogna

That's it :o

Herlighet fremdeles så utrolig lettet for at vi fikk kjøpt bilstol og hadde plass i bilen jeg! Dere er vel lei av å høre om det, men jeg har vært urolig for dette helt siden vi fant ut at vi skulle ha en baby til :P Hvorfor vi ikke har sjekket det før kan man jo kanskje lure på ;) Men nå er det gjort og det er så herlig :D
Skjønner deg godt jeg ;) er ikke bare bare å gå å lure på sånt ;)

Er nok ikke uvanlig det ;) er vel alltid en tilvenningsfase i starten - men med riktig lærer går det lekende lett :)

Det er sant :) Men føler så mange gjevnaldrende skriver og tegner og liker sånne ting.. Han greier å skrive navnet sitt hvis han blir minnet på hvordan men har 0 interesse :P Satser på det går bra likevel :)

Det er sant :) Men føler så mange gjevnaldrende skriver og tegner og liker sånne ting.. Han greier å skrive navnet sitt hvis han blir minnet på hvordan men har 0 interesse :P Satser på det går bra likevel :)
Hjelper jo litt at man helst skal klare det alle andre kan ;)

Husker når jeg var liten, læreren var flink til å blande skriving med lek ^-^ da ville alle være med :)

Hjelper jo litt at man helst skal klare det alle andre kan ;)

Husker når jeg var liten, læreren var flink til å blande skriving med lek ^-^ da ville alle være med :)

Det hørtes lurt ut ja! Håper de gjør noe sånt her også :)

Hva mangler dere nå før babyen kommer?
Vi mangler seng (som kanskje eller kanskje ikke ligger I garasjen til foreldrene mine), bæresele og babycall av de tingene vi hadde prioritert på listen. Ellers er det mye småting fra 'kjekt å ha' listen ^'^

Back
Topp