Skravletråd

Vi har en dåpskjole som har gått i arv :) Jeg er ikke helt sikker på hvor mange som er døpt i den, en av de tingene jeg gjerne skulle ha spurt mammaen min om!! Men det går ikke lenger dessverre og pappa husker ikke. Men min søster og jeg er i alle fall døpt i den og lillegutt :) Tror ganske sikkert det er flere i slekta også og tror det er mamma eller mormor som har sydd den. Syns det er veldig koselig å bruke den :)
Det er jo selvsagt kjekt:) Her har vi desverre ikke noe slikt. Mamma leide til meg og min søster

Nå har sambo støvsugd og driver og vasker mens jeg sitter her :P hehe.. Han er nå flink da :) :)

Men det er jo faktisk mye man finner der som er billigere enn her da :D Ting man uansett skal ha :)

.. og mye man egentlig ikke skulle ha.. hehe.. det er det farlige..

Ja enn så er det så billig og fint:) :) å kan jo hende man får bruk for det.... :)

Men noe har jeg bestilt feil og da får man ikke byttet det :P Eller mulig man KAN, men ikke så enkelt i alle fall :) Men når det er snakk om 8 kr f.eks så gjør det liksom ikke noe..

Ja veldig selv om jeg føler meg litt ubrukelig som blir helt ødelagt av å støvsuge og sånne ting :) Men deilig at han gjør det uten at jeg trenger å si noe :)
Du skal ikke føle deg ubrukelig, etter hva jeg har forstått så har du en grunn for det :)
Å mannfolk dør ikke av å gjøre husarbeid :)

Etter at jeg begynte å prate med dere her inne har jeg handlet på ebay for førstegang og blitt en smule avhengig, så må begrense kjøpene til så og så mange kr pr mnd :) :) med andre ord ebay er farlig:)
Har hittil klart å holde meg unna.. vet hvor fort det går før man blir helt hekta :P
Men...

Du skal ikke føle deg ubrukelig, etter hva jeg har forstått så har du en grunn for det :)
Å mannfolk dør ikke av å gjøre husarbeid :)

Hehe nei det gjør de ikke :) Skal nok hjelpe til igjen bare jeg får ut den snuppelura her så bekkenet skrur seg på igjen :D

Back
Topp