Det er det helt klartNei ikke santå så er det mye kjekkere å kunne pynte med noe som ikke er kjøpt i butikken
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det helt klartNei ikke santå så er det mye kjekkere å kunne pynte med noe som ikke er kjøpt i butikken
![]()
De var kjempesøte ^-^ blir vanskeligere å holde seg unna ebay
Det er jo selvsagt kjektVi har en dåpskjole som har gått i arvJeg er ikke helt sikker på hvor mange som er døpt i den, en av de tingene jeg gjerne skulle ha spurt mammaen min om!! Men det går ikke lenger dessverre og pappa husker ikke. Men min søster og jeg er i alle fall døpt i den og lillegutt
Tror ganske sikkert det er flere i slekta også og tror det er mamma eller mormor som har sydd den. Syns det er veldig koselig å bruke den
![]()
Takk
Hehe jamåtte prøve de nye formene
digger de
![]()
![]()
Mhm i ask . Skal males hvitt.Ja der kan jeg tenke meg - parkett som legges?
Etter at jeg begynte å prate med dere her inne har jeg handlet på ebay for førstegang og blitt en smule avhengig, så må begrense kjøpene til så og så mange kr pr mndDe var kjempesøte ^-^ blir vanskeligere å holde seg unna ebay![]()
Deilig det daNå har sambo støvsugd og driver og vasker mens jeg sitter herhehe.. Han er nå flink da
![]()
![]()
Ja :Ebay er veldig farlig ja...![]()
Deilig det da![]()
Ja enn så er det så billig og fint.. og mye man egentlig ikke skulle ha.. hehe.. det er det farlige..
Ja enn så er det så billig og fint![]()
å kan jo hende man får bruk for det....
![]()
Du skal ikke føle deg ubrukelig, etter hva jeg har forstått så har du en grunn for detJa veldig selv om jeg føler meg litt ubrukelig som blir helt ødelagt av å støvsuge og sånne tingMen deilig at han gjør det uten at jeg trenger å si noe
![]()
Har hittil klart å holde meg unna.. vet hvor fort det går før man blir helt hektaEtter at jeg begynte å prate med dere her inne har jeg handlet på ebay for førstegang og blitt en smule avhengig, så må begrense kjøpene til så og så mange kr pr mnd![]()
med andre ord ebay er farlig
![]()
Du skal ikke føle deg ubrukelig, etter hva jeg har forstått så har du en grunn for det
Å mannfolk dør ikke av å gjøre husarbeid![]()
Sist update var rundt 9, da så det sånn ut. Så vil nok anta at du er forbi ja ^-^I dag når jeg nok målet mitt lett med 2222Har nok nådd det allerede
![]()