Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkÅååh den så god utog uglene var jo mega kule
)
Håper du får detprøve å avtale fast pris på 1000kr
oohhh me likeDe er fra ebay![]()
![]()
Pleier få det som jeg vilHåper du får det![]()
Ser ikke, men det hørtes veldig deilig ut!!
Åhh den er finCharlie og sjokoladefabrikken med gullet mitt♥ Mannen er på jobb. Som vanligAlt bra med dere?
Alt braCharlie og sjokoladefabrikken med gullet mitt♥ Mannen er på jobb. Som vanligAlt bra med dere?
Høres ut som en fin søndags formiddagÅhh den er fin![]()
Bare bra her![]()
Ser tegnefilmer på netflix og leker med bilene hans her![]()
Herlig med kose stund daCharlie og sjokoladefabrikken med gullet mitt♥ Mannen er på jobb. Som vanligAlt bra med dere?
Skal sjekke de ut...er jo glad i ugler såDe er helt herligeå super billige å
![]()
![]()
God morgenGod morgen fra den lokale syvsoveren ^-^
Høres ut som de fleste her har en fin start på dagen?![]()
Hehe god morgen jaGod morgen fra den lokale syvsoveren ^-^
Høres ut som de fleste her har en fin start på dagen?![]()
Ikke santSkal sjekke de ut...er jo glad i ugler såPynter enkelt opp en kake med slikt.
Ja koser oss vi. Og senere kommer svigersHøres ut som en fin søndags formiddag![]()
Så bra det fungerer med rutinerSjønner godt at du blir sprømin turte ikke noe annet etter det. Vi tøyer de litt men aldri så mye.
Vår har å blitt mye roligere. Ikke pga medisiner men pga rutineri tillegg så vet han alltid hvor han har oss, han har faste konsekvenser av ting å vi følger opp. Både hjemme å på skolen. Han blir fortalt hva vi skal i løpet at dagen slik at han hele tiden vet hva som skjer å kommer det noe annet opp så prøver vi å forberede på det å
![]()
Det funker som bare det på vårå han har medisiner som han går på når han skal på skolen
men det er kun den aller laveste dosen
å Jan fungerer veldig godt så lenge de å holder på rutinene
![]()
Er spent på læreren hansny skole å ny lærer. Håper hun er like god som hun han hadde
![]()
SFO på denne skolen er i hvertfall helt magisk gode med han![]()