Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt med plommer! Heldige med den hagen deres altså!Nå begynner plommene å bli modneSpist 5 i dag
![]()
Vi mangler seng (som kanskje eller kanskje ikke ligger I garasjen til foreldrene mine), bæresele og babycall av de tingene vi hadde prioritert på listen. Ellers er det mye småting fra 'kjekt å ha' listen ^'^
Glemte trappegrind - det må nok også i hus. I trappen og ut til gangen for å unngå at det leke med kattesand (men haster vel ikke med å montere de)Vi mangler seng (som kanskje eller kanskje ikke ligger I garasjen til foreldrene mine), bæresele og babycall av de tingene vi hadde prioritert på listen. Ellers er det mye småting fra 'kjekt å ha' listen ^'^
Ah? Trengte ikke eller bare ikke lenger i bruk?Ikke så mye det heller dababycall har vi men bruker ikke
![]()
Hehe de er heldigvis ikke så dyreDe var kjempesøte ^-^ blir vanskeligere å holde seg unna ebay![]()
Så morroNå har vi skrevet navn i sekken og sånne ting til eldste1. skoledag i morgen! Det blir sannelig stas
![]()
Hehe ebay er farlig jaEtter at jeg begynte å prate med dere her inne har jeg handlet på ebay for førstegang og blitt en smule avhengig, så må begrense kjøpene til så og så mange kr pr mnd![]()
med andre ord ebay er farlig
![]()
Skjønner godt at du er letta jegHerlighet fremdeles så utrolig lettet for at vi fikk kjøpt bilstol og hadde plass i bilen jeg! Dere er vel lei av å høre om det, men jeg har vært urolig for dette helt siden vi fant ut at vi skulle ha en baby tilHvorfor vi ikke har sjekket det før kan man jo kanskje lure på
Men nå er det gjort og det er så herlig
![]()
Ah? Trengte ikke eller bare ikke lenger i bruk?
Åååh ja det blir både skummelt å spennendeNå har vi skrevet navn i sekken og sånne ting til eldste1. skoledag i morgen! Det blir sannelig stas
![]()
Ingen tingHva mangler dere nå før babyen kommer?
Der så du noe. Ja det mangler viJo en babycall til...
Åååh jeg sjønner deg godt jegHerlighet fremdeles så utrolig lettet for at vi fikk kjøpt bilstol og hadde plass i bilen jeg! Dere er vel lei av å høre om det, men jeg har vært urolig for dette helt siden vi fant ut at vi skulle ha en baby tilHvorfor vi ikke har sjekket det før kan man jo kanskje lure på
Men nå er det gjort og det er så herlig
![]()
Ingen ting
Kan godt ha et par sengesett til og en slik bamse dress. Men må ikke ha![]()
Åååh jeg sjønner deg godt jeg![]()
er så godt p vite at ting faller på plass
![]()