Ligger fremdeles I senga og hører på mannen snorkeGod morgen![]()
![]()
Ja her har det vert detfor deg da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger fremdeles I senga og hører på mannen snorkeGod morgen![]()
![]()
Ja her har det vert detfor deg da?
Mhm lurt detIkke santde har masse kjekke figurer så jeg må nok få tak i flere slike
![]()
Ja der kan jeg tenke meg - parkett som legges?Hehe god morgen ja![]()
Jepp, koser oss som alltid
Gleder meg til opp etterpå å se hvordan det går med gulvlegging
God morgenGod morgen fra den lokale syvsoveren ^-^
Høres ut som de fleste her har en fin start på dagen?![]()
Det er så godt å høre st han har fått noe som virker for han daSå bra det fungerer med rutinerde prøvde å drøye medisiner så lenge de klarte etter han fikk diagnosen, men det ble så de nesten ikke turte å ta han med i selskaper og slikt. Nå er han en helt annen, og det virker som han har det bedre selv. Hvis han ikke har fått medisiner en dag så tar det helt av.
Han begynner på skolen nå, sø det blir nok spennende
Håper sønnen din får en like god lærer nå da. Siden SFO er så flinke så er sikkert læreren det ogsåbegynner i morgen eller?
Vi også kan tøye litt, men det beste er å la væresånn som jeg legger heller guttungen litt for tidlig enn litt for sent, mens mannen veldig ofte gjør omvendt
hehe
Nei ikke santMhm lurt det![]()
Ikke hver dag jeg gidder bruke 5-6 timer på en kakehehe
Dagen min har vel ikke startet ennåGod morgen![]()
Ja![]()
Har du hatt en fin start på dagen da![]()
Åååh så fantastisk deilig daLigger fremdeles I senga og hører på mannen snorkekom oss ikke hjem før nesten 3 ^-^
Har dere tenkt noe på dåpsantrekk?
Har dere som går i arv?
Kjøpe nytt, få noen til å strikke/hekle?
Dåpsdress eller dåpskjole???
HeheDa sto gubben opp, og ikke mer morgen stund på meg![]()
Har man bruk for 2 bilstoler???
Fikk et spørsmål I går om jeg ville ha et til som ekstra sete, det skulle gis bort. Vet hvem som har brukt det, så sa ja. Men har tenkt litt I ettertid trenger jeg virkelig det???![]()

Enig I detJeg har konkludert med at jeg gidder ikke lage noe annet å ta med![]()
Skal søren spise middag rett før vi reiser ut å da holder det med en kake altså![]()
Er det jeg å synesVi har en dåpskjole som har gått i arvJeg er ikke helt sikker på hvor mange som er døpt i den, en av de tingene jeg gjerne skulle ha spurt mammaen min om!! Men det går ikke lenger dessverre og pappa husker ikke. Men min søster og jeg er i alle fall døpt i den og lillegutt
Tror ganske sikkert det er flere i slekta også og tror det er mamma eller mormor som har sydd den. Syns det er veldig koselig å bruke den
![]()
Blir fort sittende igjen med så mye vis jeg tar med mere :/ å det gidder jeg ikkeEnig I det![]()
Pleier å holde detJeg har konkludert med at jeg gidder ikke lage noe annet å ta med![]()
Skal søren spise middag rett før vi reiser ut å da holder det med en kake altså![]()
Takkååå den så god ut!! og ugler på![]()