Skravletråd

Hehehe ja :p
Men har ikke fått komoden hans i hus :) så har bare samlet alt i poser :o
:)
Da er jo hele kosen igjenn:) liker virkelig ikke å brette klær, men det er noe spesielt med å brette klærna hennes.
Rart med det der,at det å brette klær til ei/en du aldri har møtt skal skape så mye følelser :)

Har ikke lyst, men får vel se å få baken opp av stolen og få ryddet litt og tørket over gulva:p

Jeg vet! jeg døøøøør av den der!!!! Haha:D Har du sett den når sønnen hans sier "no juice"?
Oj, nei - den har jeg ikke fått med meg!!! Nå gleder jeg meg bare mer til å komme tilbake til en stabil Internettlinje :P

Liker også den hvor han snakker om jul, og at man aldri finner saksen ^-^ "You think you won? No, we won - the scissors!"

God morgen forresten - ser jeg "bare" henger to timer etter resten av dere :P

God morgen :D :D men jeg sa nok god mat mange timer før deg å :p hehe :) var i seng halv 10 :p
Åh så deilig ^-^ var faktisk ikke så Sent i går. Sovnet på sofaen, må ha vært I seng 11?

Ellers liker jeg tanken på å si god mat før vi sovner ;)

Oj, nei - den har jeg ikke fått med meg!!! Nå gleder jeg meg bare mer til å komme tilbake til en stabil Internettlinje :P

Liker også den hvor han snakker om jul, og at man aldri finner saksen ^-^ "You think you won? No, we won - the scissors!"
Haha, ja den er bra! Og så digger jeg den hvor han snakker om nakne menn i garderoben:D

Back
Topp